Dia Merajuk Ke? - Dayang Deno

19.2.13

Dia Merajuk Ke?

Cerita kucing
hari tu kan, anak kucing yang tiba-tiba ada kat rumah deno, si clumsy tu mati... pastu esoknya tiba-tiba ada seekor lagi anak kucing... tak tahu datang dari mana...

setiap masa dia mengiau.. bagi makan.. semua taknak... bagi nasi dia taknak, bagi friskies dia taknak, bagi susu pun dia taknak! kerjanya asyik mengiau je.... tak tahu dah dia nak apa.. deno cakap la dengan dia... "awak ni kenapa.. semua taknak! tak tahu la apa awak nak..." tinggi suara la jugak dengan si anak kucing tu...

last-last esok tu pulak, si anak kucing tu dah takde, hilang.. dah cari satu rumah tak jumpa... 




p/s:  baru sehari dia menginap kat rumah deno..... terfikir jugak, dia merajuk ke?


5 comments:

  1. ala comei2 ;)
    kucing tu malu2 lagi kot deno :D

    ReplyDelete
  2. ala comei2 ;)
    kucing tu malu2 lagi kot deno :D

    ReplyDelete
  3. ala cian nyer...dia merajuk ker?

    ReplyDelete
  4. Ala.. kesiannya kucing tu.
    Merajuk la tu deno marah terus dia bawak diri. huhuhu.

    ReplyDelete