Fokus Ketika Memasak - Dayang Deno

16.2.13

Fokus Ketika Memasak

Semangat!

semangat nak buat sup nih!


dah siap.. sementara sup masak.. rehat jap sambil tengok tv, ok terlelap!
akhirnyaaaaaaa....

hangit + kering!!!




p/s: the moral of da story : fokuslah bila memasak! hehe^^



16 comments:

  1. haha, hadoyai. xpa, lepas ni kena selalu fokus supaya x b'ulg buat kali ke-2 :D

    ReplyDelete
  2. eheheh.. salunya jadi camtu kalau kita ralik.. :P

    ReplyDelete
  3. kalau tak fokus...comfirm hangit......he3

    ReplyDelete
  4. letih sgt la tu sampai terlelap hehe.

    jom terjah: http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. alahai siannya diaa sampai terlelap bagai masak sup. tapi deno, bahaya tau kalau tinggal macam tu. lain kali jangan tdo time masak ye!!!

    ReplyDelete
  6. pandainya deno lukis.
    dulu pernah juga jadi macam ni.
    lepas tu dah serik bila masak je mesti tunggu kat dapur sampai siap. hehe.

    ReplyDelete
  7. nasib baik tak terbakar daput tu..lepas nie kena beringat la ya..salam perkenalan..:-)

    ReplyDelete
  8. Masak lah dengan penuh kasih sayang supaya orang yang makan tu bertambah2 la sayangnya :))

    ReplyDelete
  9. Jangan lalai ketika memasak, terutama bila menggunakan gas...JR ada satu pengalaman ngeri mengenainya....

    ReplyDelete
  10. Tak boleh lalai ketika masak. Kalau lalai, begitulah jadinya ^_^

    ReplyDelete
  11. haha..alhai adik deno ni..lain kali set jam..hehe

    ReplyDelete
  12. haha..alhai adik deno ni..lain kali set jam..hehe

    ReplyDelete
  13. haaaa...sampai hangit dan kering..kahkahkah..penangan tido..

    ReplyDelete
  14. Haa...tak leh leka sikit...seb baek takde pape..bahaya tu

    ReplyDelete
  15. nasib baik tak meletop dapur tu.

    ReplyDelete