Hilangkan Senggugut - Dayang Deno

24.2.13

Hilangkan Senggugut

Erk senggugut!

senggugut memang sangat sakit bagi kaum hawa bila datang bulan kan? bila datang senggugut memang seksa rasanya...

mungkin petua ni berkesan dengan menggunakan air rebusan sawi.. rebus sawi segar hijau dan minum air rebusan tersebut sebagai amalam.. insyaallah, berhasil untuk hilangkan senggugut.. ^_^

credit: dara



p/s: selamat mencuba, insyaallah :)
   


17 comments:

  1. Deno menang FM Langkawi yer...;)

    http://www.papamifz.com/2013/02/pemenang-fm-pulau-langkawi.html

    ReplyDelete
  2. morning deno!owh akk x pnh kn senggugut tp ada sorg kwn tu kalau kn mesti terguling2 smpi sllu mc x mau dtg kje.blh nnt akk beri petua ni pd dia tq ye ^^

    ReplyDelete
  3. sawi?? hehe.. tak berapa..kalau snggt pun me minum susu panas..

    ReplyDelete
  4. Bila sawi tu yang tak lalu tu...
    AJ sawi pun tak makan... =D

    Boleh tolong vote AJ tak??

    http://ayuejean.blogspot.com/2013/02/blogger-i-really-need-your-help.html

    ReplyDelete
  5. rasanya baru 2, 3 kali jer kot terkena

    ReplyDelete
  6. Bulan lepas sakit sesangat.. satay depan mata pn xselera dah.. bleh try ni

    ReplyDelete
  7. baru remy tahu...sawi pun boleh ubatkan segugut.....

    ReplyDelete
  8. tanx 4 da tip,kQ.. it's really a good and useful tip! (thumbs up!) heheheh..

    ReplyDelete
  9. Nice sharing..
    Boleh cuba nanti :)

    ReplyDelete
  10. oh 1st time akak dengar.. akak jrg la sggt truk, tp kdgkala tu mmg xtahan.. huhu.. terima kasih deno.minum air sawi ye :)

    ReplyDelete
  11. oh xpenah guna pulak petua ni. nati nak try lah bila cik 'gugut tu datang.

    ReplyDelete
  12. erk..x pahit ke kak ? =.=

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum deno...menarik info ni...:)

    ReplyDelete
  14. akk mmg kerp seggut..akk gune losyen mustajab je

    ReplyDelete