Jika Demam Berpanjangan - Dayang Deno

16.2.13

Jika Demam Berpanjangan

Perhatian!


tahukah korang demam adalah tanda awal SLE?

nampak remeh dan biasa kan tapi dalam diam-diam itu petanda awal SLE! pesakit akan mengalami demam tanpa sebab dan demam berpanjangan

salah satu tanda awal deno ada SLE ialah deno demam berpanjangan.. sebulan lebih demam... badan pun tak larat... kalau korang ada saudara yang jadi macam ni atau pun korang sendiri yang mengalami demam berpanjangan, segeralah ke hospital ya? 

nak tahu apa jadi kat budak kat atas ni?
tekan SINI .. ^_^




p/s: tekan gejala-gejala SLE



6 comments:

  1. klau demam tak kebah2 jugak, baik la pegi jumpa doktor :)

    ReplyDelete
  2. kalo dh dmam mmg xleh dibiarkan..
    huhu

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum ... oh baru saya tahu ...

    ReplyDelete
  4. hahaha... kesian dekat kartun tu. hehe. demam tak boleh dibiarkan je. kena jumpa doktor dan makan ubat :)

    ReplyDelete
  5. oo yeke..kalo seminggu pun x baik nad pun mmg x lart..thnks for the info..kne berjaga2

    ReplyDelete