Mimpiku Pelik - Dayang Deno

12.2.13

Mimpiku Pelik


Pelik laa...

kejadian macam ni dah berlaku lebih dua kali.. rasa macam nak gelak pun ada....

deno mimpi.. kemudia terbangun sekejap sebab sejuk.. pastu deno tido balik, yang ajaibnya mimpi sebelum tu.. bersambung!macam drama pulak.. korang pernah tak? rasa kelakar pulak.. hihi^^




p/s: mimpiku bersambung... haha ~



11 comments:

  1. kalau boleh rakam, boleh buat drama ni.. hihi.. deno lukis pki software ap?

    ReplyDelete
  2. hye sis alah comelnya doodle ^^

    akk pun pnh mcm tu gak dh tido bersambung blk mimpi tu.mgkn sbb asyik terfikir mimpi yg kali pertama,tu sbb bersambung nak2 lagi kalau mimpi tgh shopping ke..rasa best mcm dunia ana yg punya ngehhh ^^

    ReplyDelete
  3. of coz penah alami mimpi sebegitu..

    ReplyDelete
  4. deno bangun tu time iklan..... lepas iklan sambung balik ler.....

    ReplyDelete
  5. Pernah juga terjadi..kelakar kan..hee

    ReplyDelete
  6. ehh.. mestilah pernah... syok la... hehe..

    ReplyDelete
  7. pnh, pnh...dah bangun, tdo..bole sambung balik mimpi. ntah apa2 kan? hihii

    ReplyDelete
  8. KAK BUI SLL MIMPI BERSAMBUNG2..LAWAK KAN

    ReplyDelete
  9. alalala comelnye deno tido kikiki.. aah penah2 tp bese nye mimpi kedua bersmbung kejap je pastu menyimpang ke lain hehe

    ReplyDelete