Tempat Habuk Rokok Yang Unik - Dayang Deno

26.2.13

Tempat Habuk Rokok Yang Unik

Agak-agak la..
perokok insaf tak bila guna tampat habuk rokok ni? hehe





p/s: korang rasa?



25 comments:

  1. iklan penyakit kat kotak rokok pun diorang tak endahkan, inikan pula kalau diorang benda tu

    ReplyDelete
  2. kotak yang ada gambar ngeri pun tetap tak reti2 nak behenti.... kalau benda ni pun tak beri kesedaran tak tahu la nak cakap apa..huhu..

    (katakan TAK NAK pada rokok ) hehe

    ReplyDelete
  3. Appreciate your ѕcripting this, make sure уou you сan out my website http:
    //Garcіnіacambοgia.org/.
    My website: http://Garciniacambogia.org

    ReplyDelete
  4. kalau dah perokok tegar tu,letak bekas abu rokok bentuk jenazah sekalipun,dia org tak amik iktibar...

    salam kenal & follow sini..:)

    ReplyDelete
  5. hahahaha...tapi mereka ni kental...gambar kat kotak rokok tu dah macam2 tapi mereka kool je beli n hisap jugak....

    ReplyDelete
  6. mne tahu dorg guna habuk rokok tu ada yg insaf xnk merokok..hihhi

    ReplyDelete
  7. mne tahu dorg guna habuk rokok tu ada yg insaf xnk merokok..hihhi

    ReplyDelete
  8. insaflah wahai perokok tegar...hehe

    ReplyDelete
  9. Harap2 insaf la lepas ni kalau ade bekas rokok mcm tu :D

    ReplyDelete
  10. heheheh xinsaf lagi kot ! kotak rokok yg ada gambar pon dia xhiraukan :(

    ReplyDelete
  11. Habuk rokok tu yang buat seram tu.. alah kalau dah kaki merokoko tu.. buat lh mcm mana sekali pun.. mesti susah nyer nk tinggal..

    ReplyDelete
  12. kalau xinsaf lagi,..tak tau laa..

    ReplyDelete
  13. HA HA HA! Unik kot tempat habuk rokok dia. (:

    ReplyDelete
  14. HAHA! kreatif. boleh la beli untuk abah,sebab perokok. hahaha kasi perli dia :D

    ReplyDelete
  15. emmmmm tak insaf pun
    letak gambar yg teruk2 kat luar kotak rokok ramai jea yg tak berhenti hisap rokok...

    jom join contest di blog ena :)

    ReplyDelete
  16. HEHEHE...KALAU DAH TEGAR TAK DE DIA HIRAU NYE ASTRAY TU RUPA APA>>HEHEH

    ReplyDelete
  17. harap2 lah boleh insaf..

    Bnyak perokok tegar meninggal di sebabkan kanser paru2 termasuk kawan ak sendiri..

    ReplyDelete
  18. kalau dah perokok tegar rasanya pun susah juga...

    ReplyDelete
  19. sesuai sangat la tu. huhuhu.
    kalau tak insaf jugak tak tau la.

    ReplyDelete
  20. xkan insaf pun deno..kat tmpt rokok pun dh tunjuk gambr baby bile terkena asap rokok pun x insaf..perokok tegar namnye..hehe

    ReplyDelete
  21. sepatutnya lahh insaf. tp tu lah diorng ni hati kebal jiwa kental. gmbr kt kotak rokok pnye la seramm, wt slamberr jek -_-"

    ReplyDelete
  22. Deno, kat kotak rokok yang ada gambar macam macam pun, tak insaf-insaf. Ni kan pulak bekas tu. Kalau ada yang insaf pun, sorang je kot.

    ReplyDelete