Tiba-Tiba Je Hilang - Dayang Deno

17.2.13

Tiba-Tiba Je Hilang

Kisah deno nak makan...



di restoran....






p/s: kadang-kadang jadi macam ni... tiba-tiba je hilang rasa nak makan sedap-sedap tu.. hehe^^



10 comments:

  1. hahahaha, biasa kena. saya tengok menu dekat restoran lama-lama tapi order air je. hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha..tak yah dik nak tenung menu tu lama-lama..hihi..kasi apa yang adik minat..lalala..akak memang fav tom yam tu..kasi kaw-kaw..nyummmm..

    ReplyDelete
  3. salam ziarah deno..

    rajinnye deno buat komik cute nih..

    alif penah terfikir nak wat camni tp tak sempat lagi..huhuhu

    apepun, makan kene jaga k!!

    ReplyDelete
  4. hehehe. ada-ada je deno ni. takpe la macam tu. nanti order tapi tak makan membazir pulak kan.

    ReplyDelete
  5. hahaha , tahu tak pe . bila dah kerap sngat makan luar , sampai tak taw nak makan apa . hehe

    ReplyDelete
  6. hikhik, samalah tu. sy kengkadang nak makan laksa tp order rojak. aiyakkk

    ReplyDelete
  7. Selalu pi restoran kena betul2 lapar,klu tak order air je la..:)

    ReplyDelete
  8. kekadang selera terus terbantut....tu yg mkn kepok aje tu....

    ReplyDelete
  9. Pulak..akak biasa cmni bila makan ramai2..kat rumah dah terbayang dah...sampai kedai..ikut je la org nk order ape..huhu

    ReplyDelete