Adam Baru Lepas Nangis - Dayang Deno

12.3.13

Adam Baru Lepas Nangis

Hari ini adam taknak ke rumah pengasuh lepas balik tadika...

tadi papa hantar rumah tok abah ni ha...


adam baru lepas nangis...
rupa-rupanya nak main dengan cikcu .. 
sian pula kat adam.. wahai mama adam, cepat la beri adik kat adam khaleef.. hehe ^_^


p/s: masa deno tinggal di hospital sebulan pun dia boleh nangis sebab lama tak jumpa cikcu... bila dah terlalu rapat macam ni la jadinya, ada hari dia nak berkepit dengan kite je.. alahai adam khaleef


10 comments:

  1. alahai siannyer Adam...

    ReplyDelete
  2. nak main dengan makcik kesayangan rupanya...hehe

    ReplyDelete
  3. dh besar mestilah cerdik pandai kan adam..hehe

    ReplyDelete
  4. anak buah ea? hehe.best kalau rapat dgn diaorang..sampai tak snggup nk tinggalkn

    ReplyDelete
  5. adam suka sangat ngan cikcu...cikcu mesti baik sangat ngan adamkan...
    akak pun dah letak deno dlm bloglist akak...k...tq... takecare

    ReplyDelete
  6. mestila..cikcunyer rajin melayan adam..hehe

    ReplyDelete