Berbaloi-baloi! - Dayang Deno

6.3.13

Berbaloi-baloi!



main game dalam iphone kakngah
ada game baru... tapi kena beli...

cikcu : yang ni tak boleh la... kena beli ni khaleef..

adam khaleef : ala.. beli la cikcu... berbaloi-baloi!

cikcu : ??? *terkezut sekejap



p/s: dia dengar kat mana la perkataan tu... first time deno dengar adam sebut "berbaloi-baloi!" ^_^


24 comments:

  1. Baik ajak dia pergi makan KFC daripada beli game yang kena bayar. Barulah berbaloi! :)

    ReplyDelete
  2. haha cakap ngalahkan org tua!ada bakat ni...;p

    ReplyDelete
  3. alamak,lupa lak nak cter..

    haha...uni mpi kta kjumpa kat shoping complex..deno pkai tshirt ungu.pkai tudung.kurus je orgnya (btol x??)..hehe deno ngn sorg lg kwn,uni xknl..

    dlm mpi 2 deno peramah sgt..& ceria! hik3...

    ps2 tjaga..xigt kita sembang pe,,tp mmg rncak la..haha

    *mpi xmustahil jd knyataan kan? ;)

    ReplyDelete
  4. tgk iklan tv tu...haha kan !

    ReplyDelete
  5. hihihi, dengar iklan TV kot khaleef ni :p

    ReplyDelete
  6. pandaai si comel tu bodek yer :-)

    ReplyDelete
  7. hehe budak2 la katakan, mudah terikut2.tapi jangan terikut benda yang bukan2 dah la ye :)

    P/s : saya terus search apa menda tu SLE. Awak tabah ye :)

    ReplyDelete
  8. hahahhahaa.. teringat anak2 mak kza jaga !

    ReplyDelete
  9. hihi pandai dia ngayat nak suruh beli yer..berbaloi2 katanya..hik3

    ReplyDelete
  10. hahaha..mesti selalu pergi giant... kuang kuang kuang ;P

    ReplyDelete
  11. kalau untuk dia semuanya berbaloi2 la ye??hehehe

    ReplyDelete
  12. haha.. khaleef2.. pndai die punye nk suh cikcu beli.. smpi perkataannya pn bababom :D

    ReplyDelete
  13. HeheZ adam adam.. Deno tnye x adam apa berbaloi2 tu

    ReplyDelete
  14. akak rasa macam pernah dgr ayat 'berbaloi-baloi' tu... dalam iklan kat TV kan...hehe

    *camne TCA hari ni kat klinik?hope everything is fine:)

    ReplyDelete
  15. kanak2 cepat tangkap apa yg didengar.....

    ReplyDelete