Bersantai.. Bubur Kacang Hijau - Dayang Deno

14.3.13

Bersantai.. Bubur Kacang Hijau

Sekarang cuaca cerah..

angin sepoi-sepoi bahasa gitu.... ma pula ada buatkan bubur kacang hijau :)


jadi inilah santapan petang ini... layannnn....:)


p/s: makan bubur kacang ni dengan roti.. pernah makan dengan roti tak? sedap juga ^_^


16 comments:

  1. yg nampak putih2 tu apa deno...durian eh?...bestnya deno bersantai !

    ReplyDelete
  2. Saya suka makan dengan roti...bubur kacang tu kalau sejuk lg saya suka makan

    ReplyDelete
  3. wahh sedapnya bubur kacang..
    dah lama xmakan.. :)

    ReplyDelete
  4. aduhai lama dah tak buat bubur kacang

    pandai gak buat kukis ek..baguslah camtu..raya tak yah order kat orang kan

    ReplyDelete
  5. Nyum-ii , sedapnya bubur kacang :)

    ReplyDelete
  6. tiba2 akak tingat, dolu2 kalau kitaorg xhbs mkn bubur ni, mesti buat aiskrim... sedappppp :)

    ReplyDelete
  7. CF tak berapa gemar bubur kacang hijau. bubur pulut hitam suka. hehe.

    ReplyDelete
  8. nmpk sedap,kite pun pun suka bubur kacang :)

    ReplyDelete
  9. wah sedapnya bubur kacang
    dapat cicah roti boleh kenyang sampai ke mlm nih... hehehe

    ReplyDelete
  10. Sedapppp ni!
    Lama dah tak makan bubur ni;)

    ReplyDelete
  11. akak paling suka bubur..tambah2 bubur pulut hitam..kat penang susah nak jumpa.lagi satu emping yang hijau2 tu..suka lah..:)

    ReplyDelete
  12. my haikalayu paling suka ni bubur kacang

    ReplyDelete
  13. MAKAN KETIKA SEJUK PUN SEDAP..

    ReplyDelete
  14. makanan yg remy cukup alah.... bubur kacang...... angin satu badan nanti....

    ReplyDelete
  15. letak lam peti..pastu makan depan tv..pergh! heaven!! ^^

    ReplyDelete