Bersantai.. Bubur Pulut Hitam

Petang ini cuaca sangat baik..


ma ada buat bubur pulut hitam untuk minum petang..
bubur yang pekat lebih sedap !

dah habis semangkuk.. nak tambah lagi la.. hehe^^



p/s: kami bertiga.. ma, abah dan deno.. ^_^



Previous
Next Post »

21 SLE Supporters :)

Click here for SLE Supporters :)
March 20, 2013 at 6:15 PM ×

Ngee~ Sedapnya.. Mak baru je masak minggu lepas.. Rasa macam nak makan lagi jer.. :)

Balas
avatar
admin
KK
March 20, 2013 at 6:15 PM ×

bestnyaaaaaaaaaaaaaaa....
aduhh lahh...teringin nk mkn...
huhu

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 6:20 PM ×

favourite akak tu, deno. huhuhu.
sedapnya.

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 6:40 PM ×

Wah..sedapnya Deno!
Lama dah akak tak makan bubur pulut hitam.

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 6:43 PM ×

Mama sy slalu buat bubur plut htm ni...sedap... :)

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 7:12 PM ×

alalala...sweet je family deno ni.akk mmg fav pulut hitam kalau mkn dh tak toleh kiri kanan.

#skrg femes pulak apam balik pulut hitam tabur kelapa parut not bad ngehh ^^

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 7:17 PM ×

dh lme x mkn nih...sedap tuhh..

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 7:26 PM ×

pekat, likat, sedap.. yum2.. dlu Zam slu keliru dgn kacang merah.. rupanya pulut hitam

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 7:32 PM ×

Wooo.. dap tuuu.. dap err.. dap err.. =p

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 8:49 PM ×

ni baru baca entry dah terbayang...kalau ada gambar mesti lagi geram.....hehe

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 8:57 PM ×

assalamualaikum ... bubur ni tambah santan pekat ... mmg sedap mkn waktu petang ...

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 9:57 PM ×

ermmm shedap...akak nak jugak dino....

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 10:22 PM ×

Sedapnya..hitam berkilat. lama tak makan

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 10:36 PM ×

sedapnya.lama sis tak makan bubur

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 11:37 PM ×

suka betul deno dengan bubur pulut hitam.hehe hana suka bubur cha cha

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 12:43 AM ×

lama tul xmkn bubur hitam...bak sikit... :)

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 1:04 AM ×

antara bubur feveret saya ni..hehehe

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment