Makan-Makan

Bersantai.. Bubur Pulut Hitam

March 20, 2013,21 Comments

Petang ini cuaca sangat baik..


ma ada buat bubur pulut hitam untuk minum petang..
bubur yang pekat lebih sedap !

dah habis semangkuk.. nak tambah lagi la.. hehe^^



p/s: kami bertiga.. ma, abah dan deno.. ^_^



You Might Also Like

21 comments:

  1. Ngee~ Sedapnya.. Mak baru je masak minggu lepas.. Rasa macam nak makan lagi jer.. :)

    ReplyDelete
  2. bestnyaaaaaaaaaaaaaaa....
    aduhh lahh...teringin nk mkn...
    huhu

    ReplyDelete
  3. favourite akak tu, deno. huhuhu.
    sedapnya.

    ReplyDelete
  4. Wah..sedapnya Deno!
    Lama dah akak tak makan bubur pulut hitam.

    ReplyDelete
  5. Mama sy slalu buat bubur plut htm ni...sedap... :)

    ReplyDelete
  6. alalala...sweet je family deno ni.akk mmg fav pulut hitam kalau mkn dh tak toleh kiri kanan.

    #skrg femes pulak apam balik pulut hitam tabur kelapa parut not bad ngehh ^^

    ReplyDelete
  7. pekat, likat, sedap.. yum2.. dlu Zam slu keliru dgn kacang merah.. rupanya pulut hitam

    ReplyDelete
  8. Wooo.. dap tuuu.. dap err.. dap err.. =p

    ReplyDelete
  9. ni baru baca entry dah terbayang...kalau ada gambar mesti lagi geram.....hehe

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum ... bubur ni tambah santan pekat ... mmg sedap mkn waktu petang ...

    ReplyDelete
  11. ermmm shedap...akak nak jugak dino....

    ReplyDelete
  12. Sedapnya..hitam berkilat. lama tak makan

    ReplyDelete
  13. sedapnya.lama sis tak makan bubur

    ReplyDelete
  14. suka betul deno dengan bubur pulut hitam.hehe hana suka bubur cha cha

    ReplyDelete
  15. lama tul xmkn bubur hitam...bak sikit... :)

    ReplyDelete
  16. antara bubur feveret saya ni..hehehe

    ReplyDelete