Makan-Makan

Bersantai.. Murtabak + Kuah Merah

March 21, 2013,10 Comments

Petang ni lain pula...

abah ada belikan murtabak daging


deno suka makan murtabak bersama kuah merah yang masam2.. kalau kuah dal atau kari deno makan bersama roti canai je..

di terengganu, kebanyakannya murtabak dijual bersama kuah merah ni
korang pula suka makan macam mana?\


p/s: suka murtabak daging ^_^


You Might Also Like

10 comments:

  1. murtabak daging... favourite kakak.... ^_^ kakak x makan kuah merah tu... makan macam tu ajer...

    ReplyDelete
  2. saya pun suka makan dengan kuah bawang kaler merah tu..x minat makan murtabak dengan dhal....

    ReplyDelete
  3. kuah merah bawang tu lah yg paling sedap.....

    ReplyDelete
  4. Nyammm nyummm nyummm sedapnya....

    ReplyDelete
  5. sedapnyee murtabak !! akak suke ngn kuah dal :)

    ReplyDelete
  6. eh Deno, kat mana nak cari murtabak yg sedap ea? sebab FD pernah terkena, makan yg manis. tak best :(

    ReplyDelete
  7. sedapnye......................

    ReplyDelete
  8. wow!! dah lama tak makan murtabak

    ReplyDelete