Bersantai.. Murtabak + Kuah Merah

Petang ni lain pula...

abah ada belikan murtabak daging


deno suka makan murtabak bersama kuah merah yang masam2.. kalau kuah dal atau kari deno makan bersama roti canai je..

di terengganu, kebanyakannya murtabak dijual bersama kuah merah ni
korang pula suka makan macam mana?\


p/s: suka murtabak daging ^_^


Previous
Next Post »

10 SLE Supporters :)

Click here for SLE Supporters :)
March 21, 2013 at 5:24 PM ×

murtabak daging... favourite kakak.... ^_^ kakak x makan kuah merah tu... makan macam tu ajer...

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 5:25 PM ×

saya pun suka makan dengan kuah bawang kaler merah tu..x minat makan murtabak dengan dhal....

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 5:33 PM ×

kuah merah bawang tu lah yg paling sedap.....

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 5:49 PM ×

Nyammm nyummm nyummm sedapnya....

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 6:02 PM ×

sedapnyee murtabak !! akak suke ngn kuah dal :)

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 7:55 PM ×

eh Deno, kat mana nak cari murtabak yg sedap ea? sebab FD pernah terkena, makan yg manis. tak best :(

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 8:25 PM ×

sedapnye......................

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 9:14 PM ×

wow!! dah lama tak makan murtabak

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 11:04 PM ×

tak kisah,sume kuah sedap,yummy

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment