Buah Rotan - Dayang Deno

4.3.13

Buah Rotan

Buah rotan..

terfikir jugak kenapa namanya buah rotan..

terlalu sedap sampai tak sedar tinggal separuh deno makan..
ok dah... simpan pulak ^_^



p/s: bahaya kalau ada  makanan waktu online... nanti tak sedar habis, hehehh^^


11 comments:

  1. gigi saya banyak rongga2 kosong..jadi kurang seronok nak berkudap2an..hehe

    ReplyDelete
  2. agak unik namanya :D

    biarkan.. janji sedapppp (:

    ReplyDelete
  3. uni suka makan smbil baca..xpn tgk tv..hehe

    uni hantu amplang! >_<

    ReplyDelete
  4. sedapnya deno..lama dah tak makan biji rotan ni...susah la nak dapat kat Putrajaya ni

    http://ainimrashihah.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. hehe mengunyah smbil on9 @ tgk tv mmg best :D

    ReplyDelete
  6. Saya tak ingat panggil nama dia apa..tapi dekat tempat saya bukan buah rotan..hehe. sedapnya dah lama tak makan..nak carilah esok.

    ReplyDelete
  7. Baru tahu namanya buah rotan..
    Selalunya main makan je ^_^ hehe

    ReplyDelete
  8. hana pun xtau nama apa makanan ni..buah rotan? pelik gak tu

    ReplyDelete
  9. kalau on9 ada kat sebelah... 2 balang pun tak cukup....he3

    ReplyDelete