Cuti Seminggu - Dayang Deno

14.3.13

Cuti Seminggu

Adam Khaleef demam...

doktor beri adam MC seminggu... adam kena rehat.. jadi minggu ni adam di rumah tok abah je la.. dia taknak ke rumah pengasuh...


bila demam macam ni, manjanya menjadi-jadi.. tadi sampai terlewat cikcu ni buat CAPD sebab dia nak cikcu tidurkan dia... cikcu ni ikut je la...



p/s: hari ni adam moody je... 


10 comments:

  1. sian Adam..semoga Adam cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  2. sian adam,moga adam cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  3. ohya, deno bg akak banner dulu, biar akak tempek dulu... byr kendian pun xpa :)

    ReplyDelete
  4. ala kesian nya...
    demam nak dapat banyak akai lagi tu,..hahahh...

    budak2 bila dah sekolah memang demam tu tak boleh elak la..dari kawan2 jugak nih..

    ReplyDelete
  5. hehe..biasalah..adam rapat dengan cikcunyer..so nak manja2 la

    ReplyDelete