Dah Habis Baca... - Dayang Deno

5.3.13

Dah Habis Baca...

Deno baru habis baca satu novel Ain Maisarah


Ain Maisarah...penulis kegemaran deno..
banyak buku kak ain maisarah deno dah ada, lebih 20 buah buku... penulisannya memang sangat  bagus!

buku kak ain paling deno suka ialah SIRI IMPIANA.. 4 siri semua dah ada
sangat memberi kesan pada pembaca ^^

      

       



p/s: kakak deno sampai tak sanggup baca siri IMPIANA kerana kekejaman mimi monira.. memang berkesan betul!^^



11 comments:

  1. za pun suka karya kak ain maisarah..:)

    ReplyDelete
  2. Rugi tak beli buku Mr.Right Selebriti semalammm :D hehe.

    ReplyDelete
  3. wah tahniah deno sebab dah habis baca... he he he...tapi memang kalau kita asyik larut jer membaca...kadang2 boleh masuk dalam character...macam pelakon menghayati skrip dan watak lakonan...

    ReplyDelete
  4. akak geraamm dgn org rajen mmbaca ni taw.. hehe teringin nk bc cerita2 ni semua.. tp tah xde momentum nk beli. hihi

    ReplyDelete
  5. siri bacaan bersiri ni tak rajin lagi baca...

    ReplyDelete
  6. rajin deno membaca...zaman remy dah berlalu...skrg masa tak sempat langsung

    ReplyDelete
  7. Nak impiana,impiana 2 dan finale..
    Sempat bce yg impiana 3 je..tu pun kwn bagi pinjam..hehe...:)

    Impiana memang BEST!!
    Karya Ain Maisarah memang BEST!!

    ReplyDelete
  8. tu dia..org prmpuan dgn novel mmg x dpt dipishkan..tapi akk bukan kaki novel

    ReplyDelete
  9. tu dia..org prmpuan dgn novel mmg x dpt dipishkan..tapi akk bukan kaki novel

    ReplyDelete