Family

Emosi Tak Stabil

March 25, 2013,23 Comments

Adam khaleef 

semalam semasa dalam perjalanan.. kakngah mesej.. adam dah sibuk tanya cikcu balik hari apa.. 

emosi pun tak stabil.. asyik meragam je...

alahai adam sayang..... :)


p/s: nak call tak boleh, sebab dah tahu nanti dia nangis



You Might Also Like

23 comments:

  1. sayang betul adam dekat ciksu dia hehe :)

    ReplyDelete
  2. Ni mesti sebab mak su dia suka melayan kerenah dia. tu yg rindu sgt2.

    ReplyDelete
  3. alalala sweetnya adam...mesti manja dengan deno kan

    ReplyDelete
  4. sunyi la tu..tak de geng nak manja2..heheh

    ReplyDelete
  5. adam rindu sangat dengan cikcunyer tu...

    ReplyDelete
  6. chomellll laa adam..nama macam anak sdara sye :D mesty manjaa sgt3 kan.. :)

    ReplyDelete
  7. Mari join sini. ^^ Best!!

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/giveaway-topup-pearlcholic-birthday-by.html

    Thanks!!

    ReplyDelete
  8. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  9. salah cikcu gak rajin layan dan manjakan adam hehehe :D

    ReplyDelete
  10. manja betul adam dengan deno ya..tak boleh dipisahkan.. :)

    ReplyDelete