Emosi Tak Stabil

Adam khaleef 

semalam semasa dalam perjalanan.. kakngah mesej.. adam dah sibuk tanya cikcu balik hari apa.. 

emosi pun tak stabil.. asyik meragam je...

alahai adam sayang..... :)


p/s: nak call tak boleh, sebab dah tahu nanti dia nangis



Previous
Next Post »

23 SLE Supporters :)

Click here for SLE Supporters :)
March 25, 2013 at 2:50 PM ×

sayang betul adam dekat ciksu dia hehe :)

Balas
avatar
admin
March 25, 2013 at 3:03 PM ×

Ni mesti sebab mak su dia suka melayan kerenah dia. tu yg rindu sgt2.

Balas
avatar
admin
March 25, 2013 at 3:08 PM ×

bese la tu .... :)

Balas
avatar
admin
March 25, 2013 at 3:36 PM ×

alalala sweetnya adam...mesti manja dengan deno kan

Balas
avatar
admin
March 25, 2013 at 4:32 PM ×

rindu kat cikcu dia ye..

Balas
avatar
admin
March 25, 2013 at 5:46 PM ×

Adam rindi cikcu yer.

Balas
avatar
admin
March 25, 2013 at 6:52 PM ×

sunyi la tu..tak de geng nak manja2..heheh

Balas
avatar
admin
March 25, 2013 at 9:00 PM ×

Rapat ngan anak buah ea ? =)

Balas
avatar
admin
March 26, 2013 at 11:27 AM ×

adam rindu sangat dengan cikcunyer tu...

Balas
avatar
admin
March 26, 2013 at 2:48 PM ×

chomellll laa adam..nama macam anak sdara sye :D mesty manjaa sgt3 kan.. :)

Balas
avatar
admin
March 26, 2013 at 6:33 PM ×

Adam nak jumpa Deno kot...:)

Balas
avatar
admin
March 27, 2013 at 12:17 AM ×

begitulah bila ada chemistry ...

Balas
avatar
admin
March 27, 2013 at 9:48 AM ×

ish.. call je dia.. hehe.

Balas
avatar
admin
March 27, 2013 at 1:19 PM ×

Mari join sini. ^^ Best!!

http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/giveaway-topup-pearlcholic-birthday-by.html

Thanks!!

Balas
avatar
admin
March 27, 2013 at 1:50 PM ×

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Balas
avatar
admin
March 27, 2013 at 1:53 PM ×

salah cikcu gak rajin layan dan manjakan adam hehehe :D

Balas
avatar
admin
March 27, 2013 at 3:18 PM ×

manja betul adam dengan deno ya..tak boleh dipisahkan.. :)

Balas
avatar
admin
March 27, 2013 at 10:21 PM ×

dia rindu cikcu dia tu..heheh

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment