Geletek Sampai Pengsan

March 20, 2013,8 Comments

Baru je nak keluar jemur pakaian..

si adam ni dah terkedek-kedek kat belakang ikut..
adam cakap nak tolong sekali...
okey, bagus juga kan.. kecik-kecik rajin..

sambil-sambil tolong deno..
si kecik adam ni menyanyi lagu gannam style cara dia..
deno layan je la.. seronok dengar dia nyanyi style dia..

tapi ada satu part lagu tu dia ubah..
cikcu style katanya..adam gelak-gelak lagi
terus dia lari masuk dalam rumah...
apa lagi.. deno kejar dia sampai dapat

denda pada adam deno geletek dia!
lepas tu dia tak nyanyi dah macam tu.. hehe



p/s: kalau adam usik deno, biasanya deno akan geletek dia sampai dia cakap sori to cikcu.. hihi.. kejam tak cikcu nih..? hhihi ^_^



You Might Also Like

8 comments: