Geletek Sampai Pengsan

Baru je nak keluar jemur pakaian..

si adam ni dah terkedek-kedek kat belakang ikut..
adam cakap nak tolong sekali...
okey, bagus juga kan.. kecik-kecik rajin..

sambil-sambil tolong deno..
si kecik adam ni menyanyi lagu gannam style cara dia..
deno layan je la.. seronok dengar dia nyanyi style dia..

tapi ada satu part lagu tu dia ubah..
cikcu style katanya..adam gelak-gelak lagi
terus dia lari masuk dalam rumah...
apa lagi.. deno kejar dia sampai dapat

denda pada adam deno geletek dia!
lepas tu dia tak nyanyi dah macam tu.. hehe



p/s: kalau adam usik deno, biasanya deno akan geletek dia sampai dia cakap sori to cikcu.. hihi.. kejam tak cikcu nih..? hhihi ^_^



Previous
Next Post »

8 SLE Supporters :)

Click here for SLE Supporters :)
March 20, 2013 at 3:49 PM ×

comelnye :) pndai die ubah lagu tu ye..

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 3:56 PM ×

mesti sebab tak tahan geli tuu

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 4:17 PM ×

hehe..layan budak2 memang seronok :)
hilang stress

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 4:20 PM ×

kejam jugak la...hehehe... :)

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 4:25 PM ×

mesti adam tu kesayangan deno

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 5:31 PM ×

sangat comel...kakak dapat bayangkan...

Balas
avatar
admin
March 20, 2013 at 8:16 PM ×

Hahahha.. macam2... ^_^

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 12:48 AM ×

gangnam?huh xsesuaiii :)

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment