Kucing Tertinggal Di Dalam Kereta! - Dayang Deno

5.3.13

Kucing Tertinggal Di Dalam Kereta!

First time
-google-
kucing tertinggal dalam kereta!

abah la... abah balik dari bandar tadi, keluar kereta tak terus tutup pintu... abah masukkan barang dalam rumah sekejap baru abah tutup pintu dan kunci.. tak perasan Comel masuk!

sedar-sedar masa nak ke kedai tadi, ada Comel dalam kereta! hampir 1jam juga dia dalam kereta... nasib baik dia tak buang air dalam kereta tadi.... haha ~



p/s: the moral of the story... pastikan di dalam kereta kosong sebelum anda mengunci kereta^^



17 comments:

  1. kesian kucing tu kepanasan...hihihi

    ReplyDelete
  2. nasib baik x kencing, kalau x..
    tp kucing tu comel la.
    sesyai dgn nama Comel :)

    ReplyDelete
  3. Ikut ke kedai pulak Comel ni ^_^ hehe

    ReplyDelete
  4. haha nasib baik la kucing tu tak melepas merata rata . kalau tak , susah juga tu nak bersihkan .

    ReplyDelete
  5. pernah jugak jadi macam tu dulu. panggil2 tapi kucing tu tak balik pon. rupanya ada dalam kete. huhu. sabar je la.

    ReplyDelete
  6. Hari tu mak bella p kerja, tak tau anak kucing bella ada kat tayar. mak perasan masa dah sampai kat tempat kerja. nasib tak mati.


    btw, nak kongsi ^^
    http://nabieliela.blogspot.com/2013/03/1-hadis-4-pertanyaan-yang-mesti-dijawab.html

    ReplyDelete
  7. alah kesiannya kucing tu nsb baik xda apa2....comel betul si Comel tu :)

    ReplyDelete
  8. bahayanya ditinggalkan..hehe..selamat tak apa2

    ReplyDelete
  9. fuh, nasib 1 jam.. kalau 24 jam.hehe

    ReplyDelete
  10. alah comel nyer dye :))
    padan lah dgn nme dye, Comel

    ReplyDelete
  11. kesian kucing tu..nasib tak lemaskan

    ReplyDelete
  12. nasib baik dia tak lemas dlm tu.....

    ReplyDelete
  13. haippp...comel ni nakal mcm goku!
    goku suka masuk lam keta..uni igt dia xbalik makan sb mengorat kat umah jiran, upanya terkunci lam keta..

    semalaman dia duduk dalam tuh..nsb baek x mbuang..grrrr...

    ReplyDelete
  14. lama jugak tu comel duk dlm kete yer

    *deno g dekaat link ni yer..

    http://blog.exabytes.com.my/2011/12/28/exabytes-100-blogger-ads-program/

    nnati anto emel n printscreen uv :)

    ReplyDelete
  15. cian kucing tu terperangkap dalam kereta..

    ReplyDelete