Family

Maaf Mama..

March 21, 2013,15 Comments

"Seni" adam khaleef


adam khaleef baru dapat crayon..
terus dia buka dalam kereta... senyap je dia dalam kereta... ingatkan dia tidur

rupa-rupanya adam sedang melakar seninya atas kusyen kereta mama... menjerit mamanya terkejut! mama dah merajuk.. senyap tak bercakap, sampai di rumah terus adam minta maaf.. :')

alahai adam khaleef, semua tempat dia suka melukis ^_^



p/s: di rumah tok abah, tempat menjadi mangsa ialah sofa, meja, almari, pintu dapur dan dinding di ruang menonton tv.. khaleef2.....



You Might Also Like

15 comments:

  1. hahaha kalau dapat kat iffah mmg kene da budak tu

    abis dicontengnye

    ReplyDelete
  2. done follow awak sayang... hope follow back..... hehe

    ReplyDelete
  3. hehehe
    lepas nih beli cat yang kalau conteng leh padam tu la :-)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum :) Jom jom visit blog Dibah, nak introduce satu produk best punya. Hihihi.

    http://dibahspa.blogspot.com/2013/03/natural-aqua-cure-gel-best-exfoliater.html


    Thank you Cik Dayang :)

    ReplyDelete
  5. Nasib baik guna crayon atas kusyen kereta, kalau dia ambil paku lukis di dinding kereta lagi cantik....hehehe

    ReplyDelete
  6. adesss!!!karya kat mane-mane jer..hehehhee...

    ReplyDelete
  7. besar nanti jd pelukis la,haha,bdk2 kecik mmng cam tu

    ReplyDelete
  8. adeh...mama dah merajuk...papa la kena cuci kusyen tu bagi bersih... ala...khaleef x sengaja...dia syok sangat melukis dan menconteng tu... hu hu hu...hopefully mama khaleef x merajuk lama2 la ek...

    ReplyDelete
  9. budak2, hehe. nasib baik khaleef tau pujuk mama dia yg tgh merajuk tu

    ReplyDelete
  10. gitulah..anak kecil mmg suka melukis tak kira tempat

    ReplyDelete
  11. haha.. budak2 memang macam tu. mana2 pon suka conteng. nak tunjuk hasil seni la tu. huhu.

    ReplyDelete
  12. hahaha, teringat zaman kecik2 dulu. parents saya siap cat dinding rumah guna cat yang boleh basuh kalau kotor sebab saya dan adik-beradik memang 'pakar melukis' hahahaha :D

    ReplyDelete