Maaf Mama..

"Seni" adam khaleef


adam khaleef baru dapat crayon..
terus dia buka dalam kereta... senyap je dia dalam kereta... ingatkan dia tidur

rupa-rupanya adam sedang melakar seninya atas kusyen kereta mama... menjerit mamanya terkejut! mama dah merajuk.. senyap tak bercakap, sampai di rumah terus adam minta maaf.. :')

alahai adam khaleef, semua tempat dia suka melukis ^_^



p/s: di rumah tok abah, tempat menjadi mangsa ialah sofa, meja, almari, pintu dapur dan dinding di ruang menonton tv.. khaleef2.....



Previous
Next Post »

15 SLE Supporters :)

Click here for SLE Supporters :)
March 21, 2013 at 9:27 PM ×

hahaha kalau dapat kat iffah mmg kene da budak tu

abis dicontengnye

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 9:31 PM ×

done follow awak sayang... hope follow back..... hehe

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 9:35 PM ×

hehehe
lepas nih beli cat yang kalau conteng leh padam tu la :-)

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 9:47 PM ×

Assalamualaikum :) Jom jom visit blog Dibah, nak introduce satu produk best punya. Hihihi.

http://dibahspa.blogspot.com/2013/03/natural-aqua-cure-gel-best-exfoliater.html


Thank you Cik Dayang :)

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 10:06 PM ×

ada bakat dalam melukis ^^

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 10:14 PM ×

Nasib baik guna crayon atas kusyen kereta, kalau dia ambil paku lukis di dinding kereta lagi cantik....hehehe

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 10:56 PM ×

adesss!!!karya kat mane-mane jer..hehehhee...

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 10:58 PM ×

besar nanti jd pelukis la,haha,bdk2 kecik mmng cam tu

Balas
avatar
admin
March 21, 2013 at 11:20 PM ×

adeh...mama dah merajuk...papa la kena cuci kusyen tu bagi bersih... ala...khaleef x sengaja...dia syok sangat melukis dan menconteng tu... hu hu hu...hopefully mama khaleef x merajuk lama2 la ek...

Balas
avatar
admin
March 22, 2013 at 1:35 AM ×

wahhhhhhh kenaaaa contengggg....

Balas
avatar
admin
March 22, 2013 at 3:48 AM ×

budak2, hehe. nasib baik khaleef tau pujuk mama dia yg tgh merajuk tu

Balas
avatar
admin
March 22, 2013 at 12:33 PM ×

gitulah..anak kecil mmg suka melukis tak kira tempat

Balas
avatar
admin
March 22, 2013 at 8:15 PM ×

haha.. budak2 memang macam tu. mana2 pon suka conteng. nak tunjuk hasil seni la tu. huhu.

Balas
avatar
admin
March 23, 2013 at 12:16 AM ×

hahaha, teringat zaman kecik2 dulu. parents saya siap cat dinding rumah guna cat yang boleh basuh kalau kotor sebab saya dan adik-beradik memang 'pakar melukis' hahahaha :D

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment