Tangga Yang Unik! - Dayang Deno

6.3.13

Tangga Yang Unik!

Terjumpa gambar menarik di satu laman web
gambar tangga yang unik!

Understairs : 
-tengok macam biasa je tangga tu asalnya, rupanya ruang bawah tangga ada almari khas yang boleh isi barang

Extreme staircase :
- yang ni memang extreme.. gayat nih! tangga yang menghubungkan dari satu bangunan ke bangunan lain.. orang perlu melalui jalan di luar bangunan dan kemudian barulah masuk ke bangunan sebelah.. kussss semangat nak jalan atas tu...

Staircase Slide Combo :
- tangga bersama gelongsor yang direka khas oleh arkitek London, Alex Michealis.. ianya hasil daripada permintaan anaknya

Spiral Staircase Slide :
- tangga yang menyeronokkan! tangga ini juga direka bersama gelongsor di sebelahnya.. memang seronok! 

*mari kita lihat lebih banyak tangga yang unik! hit HERE :)



p/s: memang seronok kalau ada tangga siap sekali dengan slide... kalau ada tangga slide ni kat rumah, hari-hari deno naik slide je nak turun tingkat bawah.. hehe^^


20 comments:

  1. memang unik. bestnya bleh tangga sliede macamtu... anak2 pun tak yah g taman dah. hehe

    ReplyDelete
  2. best2 suke tangga yg 2 in 1.. almari dn leh gelongsor ! :D * tp gayattt lah yg titi tuu huu

    ReplyDelete
  3. syiok la rumah ade tangga dengan gelongsor...hihi

    ReplyDelete
  4. turun ikut slide boleh la..nk naik kena guna tangga jugak..tangga musuh utama orang comel macam akak..muahahah

    ReplyDelete
  5. No.2 tu taknak ^_^ Gayat :D hehe

    ReplyDelete
  6. unik..

    kak eka kan gayat tau kalau naik tangga ni.. hahahaha

    ReplyDelete
  7. yg 2nd tu scary..ah..tidak!!hehe :)

    ReplyDelete
  8. Syoknya ada tangga cmtu , leh main gelongsor tiap harii :D

    ReplyDelete
  9. Hehe.. Cun jgk tp ada bdk kecik bahaya ni

    ReplyDelete
  10. creative sangatkan..best kalo ada tangga yang macam no.2 tu

    http://ainimrashihah.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. sangat kreative. best kalo ada tangga macam no.2 kat rumah

    http://ainimrashihah.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. syoknye tangga ada gelungsur tu.. hehe

    ReplyDelete
  13. best betol tengok tangga siap ade gelongsor....huhuhuh!!!

    ReplyDelete
  14. yng pling best tangga berserta ank tangga

    ReplyDelete
  15. yang best yang gelongsor beserta ank tangga

    ReplyDelete
  16. tangga + almari boleh jimat ruang.. xyah beli almari dah hihi..

    gayatlah nak naik tangga mcm tu. dah la xde penghadang. gayat!

    ReplyDelete
  17. Rumah saya tangga kayu je. Gelongsor ka kabinet ka apa ka semua takde. *muka sedih*

    ReplyDelete
  18. woah. tangga yang ada gelongsor tu best!

    ReplyDelete
  19. semart tu, ada gelongsor lagi tu. comel

    ReplyDelete