Terima Kasih Blogger Mialiana - Dayang Deno

10.3.13

Terima Kasih Blogger Mialiana

Akhirnya masalah selesai juga :)
deno nak masukkan tabber widget di blog tapi tak berjaya.. banyak kali cuba tak dapat..  petang semalam, deno berbual melalui facebook tentang masalah ini dengan kakmia

deno cuba buat sekali lagi tapi tak berjaya juga.. akhirnya kakmia tolong selesaikan masalah nak masukkan tabber widget di sidebar blog deno... rupa-rupanyanya ada coding yang tak diperlukan.. dah selesai pun masalah tabber widget tu!

terima kasih kak mialiana!!^^



p/s: baca entry kakmia tentang masalah tabber widget di SINI :)


7 comments:

  1. wahh baguslah..
    comel lah buat macam tu.
    gabung skali.
    jimat ruang sidebar :)

    ReplyDelete
  2. masa FD buat mula2 dulu pun pening oh. nasib baik boleh dah :D

    ReplyDelete
  3. wow.... sama2 deno.. luv u always... :)

    ReplyDelete
  4. Baguslah dah berjaya ^_^
    Tabber widget ni memang jimatkan ruang ;D

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...masalah dah selesai...kak mia memang awesome... suka membantu kawan2 dan adik2 blogger yang lain...

    ReplyDelete
  6. untung kak mia dpt tolong... kalau remy...meraba nak betulkan....

    ReplyDelete
  7. nsin kak mia tolong..kalo x mesti deno dah stress..hehe

    ReplyDelete