Ubatku Sekarang - Dayang Deno

10.3.13

Ubatku Sekarang

Result darah deno okey dan kesihatan deno pun baik


Senarai ubat deno bermula 7 Mac 2013 :
Prednisolone (5mg)
Micardis Plus (12.5mg)
Flodipine (10mg)
Alfacalcidol (0.25mg)
Iron (200mg)
Vitamin B Complex (5mg)
Pantolprazole Sodium (40mg)
Calcium Carbonate (500mg)
Trimethoprim Sulphamethoxazole (400mg)
Doxycycline (100mg)

10 jenis ubat bersamaan 22 biji setiap hari, dah berkurang.. alhamdulillah.. :)


p/s: gembira sebab steriod dah kurang jadi sebiji ( prednisolone )^^


14 comments:

  1. 22 biji sehari yer...fuh banyaknya...huhu

    ReplyDelete
  2. gerun pcl tengok banyak sangat tuh...tp qty dah kurang dari sebelum ni kan deno...bagus lah, perkembangan baik.

    ReplyDelete
  3. waahhh, deno sangat tabah, kalau orang demam biasa, nak makan 1 paracetamol yg kecik tu pun dah x sanggup >.<
    hehe

    sy akn doa yang terbaik untuk kesihatan deno :)

    ReplyDelete
  4. Banyaknya ubat yang kena telan dalam sehari T_T Nasib baik dah berkurangan.

    ReplyDelete
  5. yeayy!! dah kurang alhamdullilah..

    ReplyDelete
  6. byk nya deno...jenuh nak ingat....

    ReplyDelete
  7. deno...kakak still x tau deno sakit...deno sakit apa yang? banyaknya ubat yang kena makan... ye lah... kita kan baru kenal...

    ReplyDelete
  8. tabahkan aty..banyaknye makan ubt...

    ReplyDelete
  9. banyaknya.....moga cepat sembuh ya....

    ReplyDelete
  10. banyaknya...kena makan sekali ker semua tue

    ReplyDelete
  11. deno sakit apa dear...?moga cepat sembuh ya..rajin2 mkn ubt..

    ReplyDelete
  12. banyak jugak erk kuantiti deno kne makan...

    ReplyDelete