Bersantai.. Roti Sardin Gulung - Dayang Deno

14.4.13

Bersantai.. Roti Sardin Gulung

Hari ini hujan je...

cuaca sejuk.. sambil-sambil online tiba-tiba deno terbau makanan..
rupa-rupanya ma ada buat roti sardin gulung!


kali ini ma buat lain... ma letak lebih cili dan lebih pedas! ^^
makan roti gulung .. hidang pula teh o panas... memang "kena" dengan cuaca sejuk macam ni :)


p/s: dua-tiga hari ini hujan...


31 comments:

  1. Sedapnya sardin gulung! Teringin nak makan. Selalu beli dekat kantin sekolah je.

    ReplyDelete
  2. yummeh~ sedapnya~ petang2 macam ni memang sedap dapat makan goreng2 macam ni :)

    ReplyDelete
  3. saya suka makan roti sardin ni..memang selalu buat.. :)

    ReplyDelete
  4. sedapnyee.. dah la tengah lapo nih...huhu

    ReplyDelete
  5. deno mkn sardin gulung ye ptg ni, kami lak cekodok bilis & cekodok manis

    ReplyDelete
  6. wah..sedapnya klu dpt merasa..hehe bak sikit?

    ReplyDelete
  7. wah sedap tu :)
    boleh lah emel sket kat Sop,, hehhe

    ReplyDelete
  8. oumm.. paly ade sardin jer, roti baru abiss... rugi2, hehe

    ReplyDelete
  9. sedapnya..time2 sejuk klu pekena teh o n roti sardin mmg kombinasi yg tiptop

    ReplyDelete
  10. ermmm sedapnyer dino...terliur akak...

    ReplyDelete
  11. Sedapnya.... akak mkn choc cake.. ngan milo panas. Penuh choc. Tp, baca komen atas tu, teringin nk mkn cekodok bilis. All time faveret

    ReplyDelete
  12. Perghh..terliur tengok dia punya roti sardin gulung!!! =D

    ReplyDelete
  13. bestnya ada ma dia buatkan..mesti sedap giler dari air tangan emak..eh teringat plk pcl kat mak kat kpg..masak apa depa ari ni..hemmm

    ReplyDelete
  14. uweiiii my fav tu deno...yummy!!!mmg sdp kalau ltk cili padi,mmg ngam dgn teh o huhu...

    ReplyDelete
  15. mmg sedap lah ... kalau wat breakfast pun ok gak ... nak cikit ... heheheee

    ReplyDelete
  16. Alamak menyesal baca entry ni awal pg.. Now im starving roti sardin.. Mana mau cari ni.. Haha

    ReplyDelete
  17. hehe..karipap sardin pun sedap..

    ReplyDelete