Beza Budak-Budak Dahulu Dan Sekarang - Dayang Deno

22.4.13

Beza Budak-Budak Dahulu Dan Sekarang




p/s: kan kan kan?

18 comments:

  1. Kihkihkih betul tu kak..
    sedih je kalau iha tengok adik sedara berkumpul ramai2.. dulu2 kita memerlukan satu sama lain, skrg lebih pentingkan diri sendiri :)

    ReplyDelete
  2. pergi mana2 skrg dah camni
    sedih sangat :'(

    ReplyDelete
  3. anak2 sekarang makin bijak, tp memeningkan dan susah dikawal.

    ReplyDelete
  4. hahaa,tersangat lah betul nya..budk dulu buas.budak sekrang dok main tab je.

    ReplyDelete
  5. kanak-kanak dulu lagi ohsemmm...hehe

    ReplyDelete
  6. betul sangat tu..hehe.. zaman dulu aktif boleh la buang lemak sikit..la ni duduk ja jadi pasif

    ReplyDelete
  7. sebab tuh org dulu-2 sihat dan kuat je... tak macam budak sekrang lembik :D

    ReplyDelete
  8. sememangnya betul sangat. Tp org dewasa pun sama jgk.

    ReplyDelete
  9. best zaman dlu..smua org knal kita.main ngn smua org..:)

    ReplyDelete
  10. bdj sekarang krg sihat,asyikk duduk je mengadap internet,hehehe

    ReplyDelete
  11. memang betul pun...silap2 kuar rumah pun tak......

    ReplyDelete