Doodle DayangDeno's Family - Dayang Deno

8.4.13

Doodle DayangDeno's Family

My family, my strength!


belakang dari kiri : kaklong, kakna, kakobi dan kakngah
depan dari kiri : abah, deno dan ma ^_^


p/s: boleh tempah doodle di SINI ^^


20 comments:

  1. CAntiknya Deno !! Buat guna apa doodle nie ? :)

    ReplyDelete
  2. happy big family ^^

    comel betul...sis deno yg duk tgh tu ye.kucing tu pun comel sempat lg terselit he3....

    ReplyDelete
  3. jangan lupe kucing pon ade skali duduk sebelah kak deno,cumil belaka

    ReplyDelete
  4. comel ! terutamanya perempuan yang diapit ngan mak bapak dia .. hihiiii ^^

    ReplyDelete
  5. All your siblings are girls? :O

    ReplyDelete
  6. lawa .. siblings deno semua prempuan ye . :)

    ReplyDelete
  7. comel doodle dayang buat.. nak tanya mcm mna dayang buat gambar yang bila disentuh dia jadi warna lain? kalo sudi jawab balas la kat blog akak.. :)

    ReplyDelete
  8. comel..
    eh? 5 adik beradik pompuan ke?
    kalau mcm tu, samala..
    saya 5 beradik pompuan gak :D

    ReplyDelete
  9. doodle deno lain dari yang lain...yang semestinya comel dan korean style ^^

    ReplyDelete
  10. pcl langsung xtau pasal doodle ni..tp npk cute je semua..

    ReplyDelete
  11. semoga akak terus kuat tau ! bersama-sama dengan keluarga akak, mesti lagi kuat :D

    #akak doakan dina dapat buat doodle awesome macam akak ni ye hehehe .

    ReplyDelete
  12. wah,comelnya! bestnya kalau pandai buat doodle macam kak deno! hehe :)

    ReplyDelete