Musim Orang Demam Ke? - Dayang Deno

15.4.13

Musim Orang Demam Ke?

Beberapa hari ini..

deno perasan ramai yang tak sihat.. 


dalam keluarga deno... abangngah dah hapir 5 hari demam, adam khaleef pula 4 hari demam.. adam khaleef siap dapat MC dari  doktor 3 hari! dah 2 hari adam tak ke tadika

mujurlah sekarang adam khaleef dah nampak makin sihat...

musim orang demam ke? agaknya sebab cuaca yang tak menentu....


p/s: alhamdulillah.. demam deno dah beransur kurang.. mujurlah makan penadol cepat2 :)


17 comments:

  1. Cuaca tak menentu, sebab tu ramai yang demam..

    ReplyDelete
  2. agaknya juga..moga famili deno cepat sembuh..amin.. :) kena jaga2 lepas nie

    ReplyDelete
  3. sy pulak baru nak start selsema ehe :)

    ReplyDelete
  4. ya kot.. sekarang ni memang ramai demam dan batuk

    ReplyDelete
  5. mungkin la cuaca xmenent. xpernah cuaca yang sedang2. kat tempat hana kalau panas panas betul. kalau hujan mmg hujan lebat

    ReplyDelete
  6. Suprisingly I think it is, My brother also have a fever o.o

    ReplyDelete
  7. Syafakillah akak.. Moga Allah bagi kesembuhan yg cpt untuk akak & yang lain tu. :))

    ReplyDelete
  8. memey pon...anak daro den domam, dio loga, abah dio plak domam...pastu bjangkit dongan kwn² kek sekolah plak...cuaco x menentu skang nie...take care yooo deno..

    ReplyDelete
  9. mungkin kot , cuaca pun sekejap hujan , sekejap panas...

    ReplyDelete
  10. salam. daddy baru je sembuh dari demam selsema. harap deno sihat sokmo.

    P.S. Jom baca kisah aming gi sejid!

    ReplyDelete
  11. anak akak pun tak berapa sihat 2 tiga hari lepas..

    ReplyDelete
  12. MUSIM DEMAM KELUARGA SAYA SUDAH BERLALU SEBULAN YANG LALU..

    ReplyDelete
  13. betul lah tu..skrg mmg cuaca tak menentu,mudah terkena penyakit..hope deno sihat2 selalu.

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum ... saya pun x tau msm demam ke apa . Akak saya pun demam . dapat mc utk esok . Anak buah lak mungkin detect denggi . Esok nak kena wat rawatan kat hospital . Cian sbb umur baru 5 thn ...

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah, kite baru elok demam. btw, jaga kesihatan. hee ^_^

    ReplyDelete
  16. ha'a..sekarang memang musim demam..adik sy pun ari tu da seminggu demam..

    ReplyDelete