Orang Atau ..... - Dayang Deno

8.4.13

Orang Atau .....


sekali tengok macam orang...
dua kali tengok.. rupa-rupanya kerusi....


p/s: nampak betul2 macam orang duduk atas kerusi kan?


21 comments:

  1. Kerusi ni bila dalam gelap gelita atau BLACKOUT, pasti menyeramkan..Dah macam ada org duduk kat kerusi..Hihiihihi..

    ReplyDelete
  2. ngahahaha..

    terbayang kalau dia buat bentuk pmpuan sexy..

    mesti best duduk.. =P

    ReplyDelete
  3. A'a... nampak macam orang duk atas krusi... hahaah

    ReplyDelete
  4. Kerusi pun tak apa, org pun tak apa, yg penting boleh duduk atas ribanya....

    ReplyDelete
  5. isy isy isy.... buat saspen je hahahaha

    ReplyDelete
  6. isy isy isy.... buat saspen je hahahaha

    ReplyDelete
  7. seram pulak akak tengok kerusi ni...

    ReplyDelete
  8. tu la kan macam org.kreatif betul org yg buat kerusi org nie

    ReplyDelete
  9. aritu ada jugak tengok kerusi cam ni..seram je nak duduk atas tu..hahaha

    ReplyDelete
  10. kat mne jual nih.. mcm x bgus plk ada kpala org kt situ klu buat simpan dlm rmh org islam.

    ReplyDelete
  11. menakutkan la kerusi ni.. hehehe

    ReplyDelete
  12. kalau malam2 ni.. eiii mau terkejut pastu pengsan.. hahahahaa

    ReplyDelete
  13. ehh baru perasan yg tu bukan manusia.. kalau duduk kat kerusi tu kan, iha mesti rasa geli-geleman.. rasa mcm kepala kerusi tu cium tengkuk iha je :D

    ReplyDelete
  14. ngeri la kalau diletak dlm rumah..uhuhu.. bt sakit jantng ja..

    ReplyDelete