Sidang Konvokesyen UiTM Mei 2013 - Dayang Deno

15.4.13

Sidang Konvokesyen UiTM Mei 2013

Konvokesyen dah tak lama..


Tarikh konvo deno jatuh pada 20 Mei 2013 nanti iaitu sidang 4.. petang rupanya... rasa macam tak percaya pun ada.. banyak dugaan bersama SLE dalam tempoh pengajian, setelah 4 semester extend kerana SLE, akhirnya tamat juga... alhamdulillah... :') 

Oh ya, jika anda salah seorang bakal graduan UiTM, anda boleh lihat Sidang Konvokesyen UiTM Mei 2013 anda dengan klik di SINI



p/s: tahniah buat semua bakal graduan! ^_^



12 comments:

  1. tahniah deno..selamat bergraduasi..

    ReplyDelete
  2. tahniah deno.tingat jg dulu2 kat uitm s.alam dulu..mmmm rindu pulak masae2 tu ehe

    ReplyDelete
  3. sesi petang ye...dulu pun koi kena waktu petang jugak..keluar dari dewan hujan lebat ribut petir...so takde la rezeki nak bergambar-gambar baling topi lepas amik scroll...lagipun dah pukul 6 lebih..

    ReplyDelete
  4. Tahniah kak ! Saya baru perasan ! Kita sama kos rupanya . Hehe :D

    ReplyDelete
  5. congrats deno...kakak is proud of you!

    ReplyDelete
  6. tahniah deno..

    tunang eka sambung blaja skang ni. deg acc..

    eka je yg tah bile nak smbung. hehehe

    ReplyDelete
  7. tahniah deno.. berita gembira buat pembaca blog deno ni :)

    ReplyDelete
  8. Tahniah deno !!! Seronoknya tengok orang konvo !! :D

    ReplyDelete
  9. selamat berkonvo..hehe.. Deno uitm branch mana ya??? hehe.. nanti upload gambar bnyak2 tau.. ^^

    ReplyDelete