Tutorial: Mewarna Doodle Dengan Menggunakan SAI - Dayang Deno

28.4.13

Tutorial: Mewarna Doodle Dengan Menggunakan SAI

Sebelum ini tutorial cara melukis menggunakan SAI.. kalau korang terlepas boleh klik SINI :) Kali ini kita nak warnakan doodle!

Okeh, mula-mula korang buat macam biasa.. File > New.. lukis macam biasa.. then, jom kita mewarna! *jangan lupa klik gambar untuk lebih jelas! ^^






Inilah hasilnya ~




doodle simple je... :)



9 comments:

  1. wah, thanks deno ^_^

    nak belajar la

    ReplyDelete
  2. comel..bagus tuto ni.leh ajar orang lain kan. sharing is caring :)

    ReplyDelete
  3. nice deno....tapi abg remy tak reti lukis....hu3

    ReplyDelete
  4. waaa cayalah kak Deno! err iha nak tanya sikit boleh? kat bahagian mana Vector tu ek? ke vector tu sama dengan linework? lagi 1 apa kegunaan magic wand tu? berbeza ke colour dia? sebab selama ni iha cuma pakai bucket terus.. sorry kak Deno, TERtanya banyak soalan pulak.. :D

    ReplyDelete