Wow! Cantiknya Padang Lavender! - Dayang Deno

15.4.13

Wow! Cantiknya Padang Lavender!

Cantiknyaaaa!!!!

Lavender Field @ Padang Lavender di Perancis :)











p/s: cantik!^_^



20 comments:

  1. subhanallah cantiknya bumi lavender..bila la agaknya dapat pergi ni..

    ReplyDelete
  2. cantikk :) subhanallah ! saya memang suka lavender (maklumlah , warna purple :p) . kat cameron highland ada padang lavender ^^ tapi tak pernah melawat lagi :(

    ReplyDelete
  3. SubahannauAllah.. maha suci Allah.. Indahna pemandangan ini.. Alangkah seronoknya.. jika Nurrul dapat melangkah di sini juga macam kanak2 tuh berlari...

    ReplyDelete
  4. Datang mengunjungi blog sahabat,..... semoga tambah blog semakin ramai dan semakin banyak orang yang mengomentari :)

    ReplyDelete
  5. Subhanallah cantiknya...suka kalo dapat pegi tempat ni

    ReplyDelete
  6. cantikk!!mcm bella swan kata "purple is cool" heee

    ReplyDelete
  7. Ya Allah canteknya.. lagipun lvnder sngt wangi..suka haruman dia.hehhee

    ReplyDelete
  8. cantik nya ..serba ungu..subhanallah.. :) eh deno kta ada order ke doodle? huhu

    ReplyDelete
  9. yerlah...serius sangat cantik ciptaan Allah...

    ReplyDelete
  10. SubhanAllah, what a colourful field :o

    ReplyDelete
  11. mmg cantik..rasa nak baring je kat situ

    ReplyDelete
  12. wahh, cantiknye... kite suke colour purple. hehe

    ReplyDelete
  13. Subhanallah memang cantik sangat !! Macam kain fabrik je gambar atas sekali tu. Teringin nak tengok depan mata sendiri. Nak tengok ! :')

    ReplyDelete