10 MAY 2013.. World LUPUS Day :) - Dayang Deno

10.5.13

10 MAY 2013.. World LUPUS Day :)


No matter how alone you feel.. No matter how impossible things may seem.. No matter how hard things may get... NEVER GIVE UP! Cure LUPUS.... :)

p/s: 14years i have been with SLE.. thanks for always supporting me... :')


16 comments:

  1. Kalau deno tak bagitau, mmg tak tau ni.

    Semoga Deno terus kuat melalui hari2 mendatang...

    ReplyDelete
  2. comelnya la doodle..kita baru tahu tau purple tu juga simbl sle..huhu.baca kat supporters sle..hehe..

    dont give up Deno..trust Allah.. :)

    ReplyDelete
  3. :)

    happy world lupus day...!

    ReplyDelete
  4. http://www.mhakimfaiz.my/2013/05/simple-giveaway-by-nabeel-fikree.html

    ReplyDelete
  5. Moga terus berjuang dik.. Allah bersamamu

    ReplyDelete
  6. adoiii...br pasan blom sempat buat entri ttg LUPUS ni..sempat lg kot kan..in shaa Allah ptg ni akk buat ye :)

    p/s :chaiyokk dik!

    ReplyDelete
  7. TAKJ SIAp2 pun lagi banner lupus..baru siap latar nye aje..ni la kalau buat kerja sikit2..ambik masa nak siap..tambah lak tak berapa teror bab edit2 nih..heheh..

    ReplyDelete
  8. Tahniah jd penghidap sle yg kuat. Muahh

    ReplyDelete
  9. Support for sis Deno ~! Support for LUPUS~!! stay strong kak., ^^

    ReplyDelete
  10. Dayang cute mesti sentiasa kuat! hehe muah

    ReplyDelete
  11. Always support Lupus patient.. ^^

    ReplyDelete
  12. Semoga kak Deno sentiasa sihat dan tabah dalam melawan SLE. Senyum sokmo :D

    ReplyDelete
  13. SLE dah sebati dengan diri deno ea? :) InsyaAllah aida akan join Segmen deno tu.. Selamat Hari LUPUS sedunia moga insan2 SLE sentiasa tabah dan kuat menghadapinya.

    ReplyDelete
  14. wah comel doodle tu,deno.lama deno hdo dgn sle...takpe deno in shaa allah kebahagiaan,kegembiraan sentiasa ada utk deno :)

    ReplyDelete