Apa Abah???? - Dayang Deno

17.5.13

Apa Abah????

Dah macam bibik lepas ishaq tadi..


lepas siap...

dengan selamba cakap kat abah 
"abah.. pukul 11 nanti nak ajak pegi 7e jap.. tisu dah habis"

abah : "pukul berapa adik?"
deno : "pikul 11"
abah : "pukul berapa??"
deno : "emm.. pukul 10.45 la abah..."
abah: : "cer tengok jam jap"
deno : "haaaaaaaaa???! dah doblas lebih...! ingat baru 10 setengah tadi.."
abah : "tu la ralit sangat ... siap la nanti kita kuar "
deno : hehe.. abah tunggu eh..



p/s: da moral of the story jangan lupa tengok jam.. jam bukan perhiasan ya... :p



18 comments:

  1. hihi anak sapa la yg rajin ni sampai tak sedar dah pukul berapa.. hihihi, sweet je conversation akak dgn abah akak :D

    #tiba2 teringat iklan raya dulu.. yg pasal burung murai tu :D

    ReplyDelete
  2. err akak, kenapa dgn tempat chatbox tu ek? situ tunjuk offline, takleh nak hantar chat.. tapi taktau la kalau internet area iha yg buat hal ke, saja je nak tanya :)

    ReplyDelete
  3. hehe..betul3. Jam bukan perhiasan.. kadang2 akak pun macam tu bila sibuk.. ^^

    ReplyDelete
  4. Tido mati ke kak dayang hehehe :p

    ReplyDelete
  5. hehe. rajinya kina deno update. comel la story ni.. :)

    ReplyDelete
  6. Hahaha.. lepas ni tempek jam depan mata.. XD

    ReplyDelete
  7. haha cmna ni bleh terlupa tgk jam..haha tak pasal² lmbt dr waktu sbnr..hihi

    ReplyDelete
  8. haha, rajin betul.

    btw, nak jemput deno join 1st segmen ezzatie =)

    http://ezzatie-ezzatie.blogspot.com/2013/05/segmen-topup-24-jam-by-miss-ezzatie.html

    ReplyDelete
  9. Hiishh , bahaya juga tak sedar dah pukul berapa nie.. deno pakai jam tangan selalu ke ? mesti time tidur ajee buka nie..

    ReplyDelete
  10. biasa berlaku bila kita ni khusyuk sangat..huhu..jam pun tak perasan dah pukul berapa

    ReplyDelete
  11. rajinnya deno, pasti abah sayang..

    ReplyDelete
  12. Ada orang pulak, setiap kali beli jam selalu tinggal kat toilet... *diri sendiri yang tak nak ngaku* :)

    ReplyDelete
  13. he3... nie mesti asyik dok berblogging sampai tak sedar masa berlalu.//

    ReplyDelete