Bila Adam Buat Muka Pus In The Boots - Dayang Deno

27.5.13

Bila Adam Buat Muka Pus In The Boots

Adam Khaleef jarang makan gula-gula...

Boleh dikatakan dalam sebulan - duabulam, sekali dua je adam makan gula-gula sebab nak didik dia supaya tak gemar gula-gula..mama adam pun sangat tegas!


Al-kisahnya bermula waktu deno bukak kulit gula-gula... dia ternampak dan  nak juga, deno tak bagi sebab masa deno konvo dia dah makan sebiji gula-gula..

Pastu mula la dia buat muka  Pus In The Boots... Olololo.... Tak sampai hati pula deno, deno bagi la dia sebiji gula-gula tu.. 


p/s: cikcu tak tahan bila adam khaleef buat muka macam Pus In The Boots :)


7 comments:

  1. waaa.. blog dh lainn.. maknanya lama jugak teman x singgah sini yea? aishh..

    ReplyDelete
  2. kucing ke??? whatever, comel lah mata haiwan tu :D

    ReplyDelete
  3. bila anak buat muka comel mmg xthn kan... hihii

    ReplyDelete
  4. alahai comel je perangai Adam :)
    biasa la tu, kalau budak2 yg buat muka kesian mesti kita rasa tak sampai hati kan kan kan.. :D

    ReplyDelete
  5. hahahaha...x tahan juga ngan muka kesian adam yer...

    ReplyDelete