Blood Test Again! - Dayang Deno

15.5.13

Blood Test Again!


Awal pagi esok ke hospital *HSNZ

esok ada blood test pula.. biasanya macam ni la, dua minggu sebelum jumpa doktor, mesti buat blood test! harapnya mudah la "pontianak2" di hospital ambil darah deno esok... hehe^^


p/s: bermula pukul 12malam ni deno berpuasa... selepas blood test barulah dapat makan... ^^


15 comments:

  1. semalam pun kta buat juga BT..hehe..saja nak check ..tp utk diabetes la..mana tahu .sbb skarang kuat makan bnda manis2.. ==' bahaya tak ingt

    ReplyDelete
  2. Apa tujuan ujian darah ini dilakukan sebenarnya?

    ReplyDelete
  3. amboi.. kemain guna term pontianak ye deno... hahaha...

    ReplyDelete
  4. haha..pontianak2 ni suke benor dgn darah deno kan

    ReplyDelete
  5. Wah.. kak Deno tak takut ke? Saya takut kalau buat blood test ni..

    ReplyDelete
  6. semoga one day deno akan sembuh :) Aamiin..

    ReplyDelete
  7. i cant imagine how you feel at that time.. apa2 pun mak doakan agar semuanya dipermudahkan Insyaa allah

    ReplyDelete
  8. Prosedure biasa kalo pegi check up hospital kan..mak saya pun camtu juga. Harap Deno sentiasa tabah ye

    ReplyDelete
  9. minum air sejuk pun tak boleh la ye??

    ReplyDelete
  10. wah seram lak sebut pontianak tuu

    ReplyDelete
  11. ambik darah lagi...pastu kena puasa dulu.....mesti pontianak tak sabar menunggu kat spital tu

    ReplyDelete