CAPD.. Selalu Buat Sendiri? - Dayang Deno

18.5.13

CAPD.. Selalu Buat Sendiri?

Soalan dari kak diana :



Yup, deno selalu buat sendiri CAPD.

Deno mula buat CAPD ketika berumur 12 tahun (2001), memang  rutin deno buat CAPD ni setiap hari, 4 kali setiap hari.

Tapi ada juga masanya ma atau abah tolong buatkan untuk deno. Biasanya masa tu deno tak larat, tak sihat, sakit atau pun deno masuk wad, ma atau abah tolong buatkan. Kadang-kadang kakak tolong buatkan CAPD untuk deno.. satu keluarga tahu buat CAPD ni ^_^



p/s: baru je siap buat CAPD :) *CAPD, perkara wajib 

4 comments:

  1. alhamdulillah....keluarga byk membantu.....

    ReplyDelete
  2. masa umur 12 tahun mula2 nak belajar. ada rasa taku2 tak. hehe hana confirm takut

    ReplyDelete
  3. Deno..contoh la kan.. kita tak terbuat 4x CAPD ni. Kita buat 3 x ja. maknanya nnt air dalam perut tu akan merbahaya x? huhu melimpah keluar ke?

    sorry2 pelik soalan hana

    ReplyDelete