CAPD

CAPD.. Selalu Buat Sendiri?

May 18, 2013,4 Comments

Soalan dari kak diana :



Ya, selalunya deno buat sendiri CAPD..

Deno mula buat CAPD ketika berumur 12 tahun (yr2001), memang  rutin deno buat CAPD ni setiap hari, 4 kali setiap hari.. fuh kadang2 bosan juga! hihi :p

Tapi ada juga masanya ma atau abah tolong buatkan.. biasanya masa tu deno tak larat, tak sihat, sakit atau pun deno masuk wad, ma atau abah tolong buatkan.. kadang-kadang kakak2 tolong buat CAPD untuk deno.. satu keluarga tahu buat CAPD ni ^_^



p/s: baru je siap buat CAPD :) *CAPD, perkara wajib 

You Might Also Like

4 comments:

  1. alhamdulillah....keluarga byk membantu.....

    ReplyDelete
  2. masa umur 12 tahun mula2 nak belajar. ada rasa taku2 tak. hehe hana confirm takut

    ReplyDelete
  3. Deno..contoh la kan.. kita tak terbuat 4x CAPD ni. Kita buat 3 x ja. maknanya nnt air dalam perut tu akan merbahaya x? huhu melimpah keluar ke?

    sorry2 pelik soalan hana

    ReplyDelete