Cara Buat Scrub Badan Dengan Mudah! - Dayang Deno

28.5.13

Cara Buat Scrub Badan Dengan Mudah!

Tak perlu susah-susah nak beli scrub badan..

Boleh buat sendiri di rumah!
Bahan-bahan? alahai sangat senang.. tak sampai 3 bahan pun... :)

coklat bar

beras

Cara-caranya?

1- patahkan beberapa keping coklat, potong kecil2...
2- ambil setengah cawan beras
3- lastly korang kisar dengan pengisar makanan... siap!



p/s: masa nak mandi, campurkan sedikit air sebelum mengunakannya! :)



15 comments:

  1. sayangnya coklat tu nak buat scrub...akak peminat coklat...makan je lah...

    ReplyDelete
  2. wah mudahnya..hehe
    syg nk guna coklat rasa nk makan :)

    ReplyDelete
  3. akak suka guna hampas kelapa je buat scrub..:)

    ReplyDelete
  4. Scrub? Sayang nya... Nak makan!

    ReplyDelete
  5. kalau kakak chocie tu x sempat buat scrub... wakakakaka...makan dulu dah deno... tau tau jer dah habis...

    ReplyDelete
  6. Mmg senang.. Nasib ✗ minat dengan coklat. Bukan sedap pun. Hihi

    ReplyDelete
  7. haahlah, terasa tak sampai hati nak kisar coklat dgn beras, hehehe

    thanx kongsi tips :D

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum deno...sayangnya coklat tu makan lg sedap kot...hehehheee...;)

    ReplyDelete
  9. wahh muddah nye deno hehee..tp beras dgn coklat tu alahai sygg nk guna hehee..

    ReplyDelete
  10. sedapnya scrub coklat
    silap2 termakan

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/05/petua-anak-sembelit-6-cara-semulajadi.html

    ReplyDelete
  11. makan je coklat tu.. x smpt nak buat scrub..huhuhu

    ReplyDelete
  12. alamak.. teringin pulak nk mkn coklat.. nyum2.. hehe

    ReplyDelete
  13. kita rasa kalau guna coklat..lepas mandi msti nak makan ..hehe

    ReplyDelete
  14. Uik, semudah ABC..

    Lepas blender dah boleh makan :D

    ReplyDelete