DayangDeno Di Dalam Majalah REMAJA *Realiti Hidup - Dayang Deno

29.5.13

DayangDeno Di Dalam Majalah REMAJA *Realiti Hidup

Kisah deno dan SLE di dalam Majalah REMAJA 1Jun 2013 

nampak tak muka deno yang tembam kesan steroid tu.. dah macam kuih pau terlebih masak! hihi

Seperti hadiah birthday deno pula.. Majalah REMAJA 1Jun2013 terbit pada 28Mei iaitu tarikh birthday deno semalam.. sebenarnya deno tak tahu pun cerita deno dah keluar, ada teman sekuliah dan teman blogger yang beritahu pada deno...

Alhamdulillah.....

Pesan deno paada sahabat yang mempunyai masalah kesihatan di luar sana janganlah cepat berputus asa.. bersangka baiklah pada allah, setiap perkara yang berlaku pasti ada hikmahnya :')



p/s: LUPUS... learn about it



34 comments:

  1. at least cerita deno dapat dibaca orang lain

    ReplyDelete
  2. sis taw deno kuat..tiap dugaan Allah bagi insyaallah ada hikmah besar..be strong!!

    ReplyDelete
  3. kagum dengan deno

    ReplyDelete
  4. femes deno! :D

    hpy belated bday..muah2! >_<

    ReplyDelete
  5. hehe..satu famili ada.. kakak yg nak kahwin mana? heee~
    tahniah yea masuk paper.. full lagi..

    ReplyDelete
  6. tahniah
    mmg hebat ah deno :)

    ReplyDelete
  7. Hehe bestnyaaa. Berangan pulak saya kalau dpt bergambar sebelah awak :') Fightingg <3

    ReplyDelete
  8. tahniah ! masuk remaja ya . fames lah deno lepas nih ... semoga terus tabah hadapi ujian Allah ... blog pun dah wajah baru nih . semangat baru sempena birthday ... happy belated birthday deno ... semoga Allah permudahkan segala urusan dan bertambah keimanan kepada Allah ... aaamin .

    ReplyDelete
  9. happy belated birthday deno...wah tahniah kak lea tumpang bangga deno keluar di majalah remaja..kena gi kedai ni he3...

    ReplyDelete
  10. he3..berkat kesbaran deno la ni :) alhmdulillah..hdiah yg bermakna tu..Slmat hari Lahir..hrap xterlambat sgt..

    ReplyDelete
  11. wahh..
    deno boleh jadi penyunting semangat utk org kat luar sana termasuk sy sendiri =)

    ReplyDelete
  12. HB deno...May Allah bless you always, Insyaallah...apa pun semoga deno tabah dan kuat dgn ujian dr Allah..tapi deno jugak yg menjadi motivasi kpd kwn² yg lain..:)

    ReplyDelete
  13. happy belated birthday yer Deno, PM tumpang gembira utk deno...:)

    ReplyDelete
  14. Happy belated besday dear, moga panjang umo, diberi kesihatan yang baik oleh Allah SWT ye :)
    Jgn cepat putus harap dan sentiasa berdoa padaNya kerana Dia mendengar rintihan kita :)


    Besday kita beza bbrapa hari je.. besday akak hujung bln ni :D

    ReplyDelete
  15. wow hebatlah deno.ini pon satu peransang juga utk deno kan kan?tabah selalu ya deno :)
    smile :)

    ReplyDelete
  16. Bgus2.. Rmai org kt luar cna akn d informkn dgn lupus.. Bless be sis!!

    ReplyDelete
  17. best nya deno. btw, happy birthday. better late than never right? hehehe.
    semoga cpt sembuh okay. :D

    ReplyDelete
  18. hadiah bestday paling manis..:)

    ReplyDelete
  19. tahniah deno..
    somethings make u more motivate and keep it up!!

    ReplyDelete
  20. it's hard to find people like you kak deno.

    Happy belated birthday kak..

    be strong..always :)

    ReplyDelete
  21. Happy belated birthday deno...semoga sehat2 n kuat2 slalu ok... :)smg pjg umo murah rezeki, dipermudahkan urusan... amin

    ReplyDelete
  22. alhamdulilah awak kuat untuk tempuhi segalanya....=)

    ReplyDelete
  23. nak belilah majalah remaja...zieyzie mmg tabik sungguh dgn akak walaupun akak mempunyai penyakit yang agak kritikal macm tp still tabah menghadapi dugaan...mmg tabik sungguh2 dekat akak...teruskan perjuangan akak ok...jgn cepat putus asa tau....

    ReplyDelete
  24. thanks sebab berkunjung ke blog3dalam1.blogspot.com ... kuatkan semangat....

    ReplyDelete
  25. Deno..follow awak dah :)
    kuat semangat awak..seyesss kagumm!

    salam kenal okep :)

    ReplyDelete
  26. assalam deno, terima kasih ke blog akak, akak dah follo kembali cuma tak tau follower ke berapa... kak norzi dari http://norzifoodilicioushouse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Moga sihat sentiasa. Insan tabah pasti berjaya ^__^

    ReplyDelete