Dinner Dan Murtabak - Dayang Deno

26.5.13

Dinner Dan Murtabak

Seharian tak makan nasi..

selera hanya pada roti .. tadi, dinner pun deno makan murtabak daging^^


Deno suka kuah merah masam2 tuuu... ada sesetengah orang tak suka.. tapi di terengganu kebanyakan penduduknya makan bersama kuah warna merah tu, enrah apa nama kuah tu tapi rasanya masam2 macam tu...

habis sekeping dah kenyang.. alhamdulillah :)


p/s: bila makan murtabak, teringat bulan Ramadhan.. tak lama dah.....^^



8 comments:

  1. sop pun suka mrtabak kuah merah :)

    ReplyDelete
  2. mai pn slalu makan murtabak time ramadhan..mmg sinonim ngn ramadhan la..hee

    ReplyDelete
  3. kita suka makan kosong atau ciach kari..hehe.. yg merah tu. apa entah..bawang ea..tak suka..macam sirap..hehe

    ReplyDelete
  4. Murtabak ayam lebih sedap. Hikhik

    ReplyDelete
  5. hye deno.wah nice header n qoutes dear...thumbs up!

    wah kak lea mmg suka makan murtabak singapore,tapi beli kat muar he3..mg sos mcm yg deno tunjuk tu tapi kalau style spore,ada hirisan timun ^^^

    ReplyDelete