Dinner Ringkas - Roti Telur - Dayang Deno

22.5.13

Dinner Ringkas - Roti Telur

Mudah dan cepat!
bawang + telur mata + sos cili maggie + roti slice gardenia




alhamdulillah..
walaupun ringkas, tapi ianya sangat mengenyangkan! :)


p/s: anda pula, apakah dinner malam ini?^^


14 comments:

  1. fuyooo feveret iha tu kak.. :)
    sama la kita makan roti malam ni.. seppp sikit hehe.. walaupun sekeping tp dah rasa kenyang..

    ReplyDelete
  2. ringkas tp sedap
    sop pun biasa buat menu cam ni :)

    ReplyDelete
  3. Ringkas tapi sedap ni kalau buat minum petang.. Perghhhh berasap hidung kahkah

    ReplyDelete
  4. Waaa..Deno makan bawang mentah macam tu je..hebat. Saya langsung tak reti nak makan camtu..hehehe
    Malam ni makan masak lemak cili api..Alhamdulillah

    ReplyDelete
  5. akak pun suka makan roti telur ni.tapi tak boh sos sebab akak memang tak makan sos.selalunya buat boh bawang,timun,tomato,cili padi bagi pedas2 sikit.kalau ada daun ketumbar lagi best..

    ReplyDelete
  6. he3..tgok roti deno buat ni, tringat kat burger..bru je lpas mkan burger..Alhamdulillah =)

    ReplyDelete
  7. deno memang berbakatlah dalam masak2 ni

    ReplyDelete
  8. tgk mcm tu pun dah menyelerakan..nyum²

    ReplyDelete
  9. wlupun ringkas, tgok je pic ni.. terus je rase lapar.. hehe

    ReplyDelete
  10. bawang tu nampak rangup..yummy!

    ReplyDelete
  11. hehe.. kita pun suka letak bawang 'segar' dgn roti tlur..

    ReplyDelete