Jawapan Untuk KAK NORAZAINI RAHMAN - Dayang Deno

6.5.13

Jawapan Untuk KAK NORAZAINI RAHMAN

Entry ni untu kak nurzaini.

Deno ke dashbord kak norzaini tapi semuanya private, jadi deno jawab dengan entri ni untuk kaknurzaini :)


Deno pernah kena infection, sebabnya deno kemas bilik pastu terus buat CAPD. Masa tu deno budak lagi tak faham sangat CAPD, tahu buat je. Sepatutnya deno bersihkan diri dulu, barulah buat dialisis. Trauma rasanya sebab sakitnya tak dapat kita nak terangkan, serius sangat sakit!

Buat kaknurzaini, tak perlu takut  untuk buat CAPD, yang penting perlu rajin, berdisiplin dan bersih! Untuk cratinine tu, cratinine deno tinggi.. Dalam 900++ macam tu.. itu pun dah turun sikit, dulu cratinine deno 2000 lebih. Sekarang dah makin kurang, alhamdulillah :)




p/s: klik SINI untuk tahu mengenai CAPD :)


4 comments: