Kadang-Kadang....!*Bak Kata P.Ramlee Dalam Filem Nujum Pak Belalang - Dayang Deno

15.5.13

Kadang-Kadang....!*Bak Kata P.Ramlee Dalam Filem Nujum Pak Belalang

Emm

nak rehat jap.. nanti nak buat CAPD pula..

"kadang-kadang" mesti mr. malas datang.. CAPD ke 3 pula nanti  pukul 6.30pm.. huh





p/s: saya buat CAPD 4 kali setiap hari.. setiap hari! diulang setiap hari.. sebab tu "kadang-kadang" rasa macam penatttttt sangat nak buat! tolong buatkan untuk saya boleh..? tolong lap meja, lap kerusi, lap stand, amik air dialisate, amik minicap, pakai mask, basuh tangan 5minit ikut step dan tolong buatkan CAPD untuk saya? hehe :p

17 comments:

  1. alahaiii kesiannyer...mcm tu skali yer dia tido..

    ReplyDelete
  2. sabo je lah tengok budak tuh lena diulit mimpi...kih!!!kih!!!kih!!kadang-kadang memang malas nak bwat sesuatu...tapi,jarang-jarang gak sy jadik rajin...hehehe;p

    ReplyDelete
  3. so,kesimpulannya..sedang-sedang...hakhakhak!!!

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum ... pernah tak cuba buat rawatan perubatan islam ... cubalah . selebihnya serah pada Allah !

    ReplyDelete
  5. Sabarlah Deno..Allah balas yg terbaek untuk awak 1hr nanti =) ceria2 selalu..senyum sokmo!!

    ReplyDelete
  6. uish.. sehari sampai 4 kali ye deno.. memang banyak tu.

    ReplyDelete
  7. blh tlg baca entry deno jer...:)

    ReplyDelete
  8. kesian kt deno..akk nk tolong buat tu macam susah la kan..tp akk doakan deno terus kuat n tabah ye :)

    ReplyDelete
  9. kesian kat deno, kalau lah pcl boleh tolong nak juga buat amal..hehe.

    ReplyDelete
  10. alamak..ngeri la Deno...hehehe

    ReplyDelete
  11. SEMOGA TABAH MENGHADAPI DUGAAN INI.. ALLAH MENGUJI ANDA SEBENARNYA..

    ReplyDelete
  12. selalunya deno buat sendiri ke?/ada sapa2 tolong??

    ReplyDelete
  13. Tabahnya deno hadapi semua ni..semoga Allah memudahkan urusan deno..

    ReplyDelete
  14. kalau dekat...nak juga abg remy tolongkan......

    ReplyDelete