Konvokesyen Saya #Part4 *the day - Dayang Deno

21.5.13

Konvokesyen Saya #Part4 *the day

Taklimat ringkas dah tamat

Sebelum masuk dewan beratur hampir sejam.. fuh, dugaan lagi.. sabar-sabar, takpe la, sekali seumur hidup kan..

Tepat 2.40petang terus masuk dewan Aspirasi.. alahai, terasa diriku amat kecil sekali. Semua graduan tinggi2, besar2, deno? kecilnya..!Tempat duduk deno paling hadapan sebab graduan Faculty Accountancy dahulu yang akan mula-mula dipanggil.

Mula-mula masuk tu, deno dah pening. Sebabnya kat luar dewan panas terik.. masuk dewan sejuk aircond pula.. Bila dah tiba giliran deno dan kwan-kawan, keluar balik tepi dewan beratur sebelum naik pentas. Kat luar panas, pening kepala pun tahan je la...Sampai giliran deno berdebar dup dap dup dap.. tambah pening lagi. Tahan je la.. Alhamdulillah, deno okey je masa naik dan bersalam dengan pro-canselor :)

Dalam dewan dari pening jadi sakit kepala, tahan je.. dah tahu kenapa, sebab keluar masuk dewan.. panas, sejuk, panas, sejuk.. Risau juga jadi migrain, nasib baik tak melarat sakit kepala tu..


Keluar dari dewan, terus dapat bunga.. famili dah tunggu kat depan. Terus kami berpelukan, rasa sebak pun ada.. Banyak perngorbanan ma, abah dan kakak pada deno :')

Bestfriend deno, fatin, pun ada datang dari shah alam. Sanggup fatin datang jauh-jauh untuk konvokesyen deno. Rasa terharu sangat :')Pastu kawan-kawan batch deno yang belajar di UiTM Dungun pun ada sekali.. seronok kawan-kawan lama datang, rasa meriah sangat sebab ramai yang datang! Tak sangka diaorang pun datang :p

Walaupun panas, deno redah je, tak kisah dah ... haha .. Kakngah jadi jurugambar, boleh dikatakan setiap saat dia snap gambar.. banyak betul gambar candid! nak tergelak pun ada ^^ Pukul 5petang, majlis selesai.. Asyik bergambar, tak sedar dah pukul 6petang. Terus deno hantar jubah cepat-cepat sebab nak buat CAPD di Hospital Dungun. Konvo, konvo juga, CAPD jangan lupa! *eh dah macam pantun la!

Okeylah, ramai nak tengok deno berjubah. Nah satu gambar deno 

Syukur pada allah swt diberi peluang merasai pengalaman ini... banyak dugaan nak capai tahap ini.. bila teringat kembali tahun-tahun lepas yang perit, tak sangka tamat juga.. alhamdulillah.. terima kasih pada semua yang sentiasa doakan dan menyokong deno. Thanks for everything! dan pada mr. SLE, sila main jauh-jauh!

*my convo : part1 , part2 , part3



p/s: sakit tekak, selesema, butterflyrash.. penangan konvo semalam... konvo sangat ye dayangdeno :p



18 comments:

  1. jom tengok..
    http://sherlyanna-angiela.blogspot.com/2013/05/11-things-about-me.html

    ReplyDelete
  2. fewiitt. ni yg hana xsabar nak konvo ni.hehe

    ReplyDelete
  3. deno antara yang terawal juga

    ReplyDelete
  4. alololo comeynyee hehe congrats yunk

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah :') You did it sayang. Ay pun sebak baca.. suka sangat2 :) Take care.

    ReplyDelete
  6. wah.. tahniah ye.. Alhamdulillah.. akhirnya selesai jugak :)

    ReplyDelete
  7. pcl teruja tengk org pakai jubah konvo tu...Tahniah Deno. !

    ReplyDelete
  8. tahniah deno...cute lah deno nie...:)

    ReplyDelete
  9. Congrats Deno!

    Haritu ade jumpe deno time nak ambik jubah. Yg ayah deno kot tanya bilik mane nak ambik jubah. hee

    rase was-was nak tego kot2 salah orang :P

    ReplyDelete
  10. mesti takut2 kan nak tunggu nama dipanggil..hehe..kita dah la cepat menggelabah..kui kui.. untung juga duduk depan.. :)

    ReplyDelete