Memang Nasib Saya Hari Ini - Dayang Deno

15.5.13

Memang Nasib Saya Hari Ini

CAPD ROOM

Hari ini patient sangat ramai.

Hari ni butterfly needle yang kecil dah habis 

Jadi nurse terpaksa guna butterfly needle yang besar.. erk.. memang dah nasib deno hari ni nak kena cucuk dengan jarum besar. Seperti yang diduga, darah tak keluar.. nurse main cucuk "keluar masuk keluar masuk". Ketap gigi tahan sakit, last2 cabut jarum tu...

Bersedia untuk kali kedua.. nurse cucuk tempat lain dan lebih dalam, "sedap" betul rasanya! Ok, sabar.. sabar.. akhirnya, lega darah keluar juga.. banyak juga darah diambil hari ni. 5 botol



p/s: memang nasib saya hari ni.. :p



18 comments:

  1. alahai...paham betul sakit kena cucuk tu...tabah la yer :)

    ReplyDelete
  2. Adoiii. Sakitnyaaaa. Nina takut jarummm

    ReplyDelete
  3. Adoiii. Sakitnyaaaa. Nina takut jarummm

    ReplyDelete
  4. bertahan dear..butterfly fly colouring ^_^

    ReplyDelete
  5. subhanallah deno...kak lea pun tak sekuat deno.sebab kak lea penakut gi hospital huhu.have a enough rest ye dear...

    ReplyDelete
  6. terok jugak sampai berkali-kali cucuk.. sakit tu..

    ReplyDelete
  7. alahai akak paling fobia jarumm sabar ye adik

    ReplyDelete
  8. Alahai..sian deno..ape nk wat..dugaan..redha je lah..

    ReplyDelete
  9. haha..saiz besar tu..tak apa la deno sekali sekala..hehe

    ReplyDelete
  10. sentiasa tabah ok :)
    comel deno ni..baru 1st time tgk muka deno :)

    ReplyDelete
  11. sabar ek deno... tabahkan hati menerima dugaan dari Allah walaupun akak tau bukan senang... dan hanya Deno jer yang tau rasanya...

    ReplyDelete
  12. wuuu..combi mmg tkt kne inject :p

    ReplyDelete
  13. 5 botol?? banyak nyaaa~ >.<

    ReplyDelete
  14. slalu ke deno prgi hsptal tganu??? sy sbln skali pergi cek kaki

    ReplyDelete
  15. kuatkan semangat mu deno..... abg remy tgk jarum pun dah telan air liur...takut....

    ReplyDelete