Patut Pun.... - Dayang Deno

14.5.13

Patut Pun....

Hujan lebat sangat tadi..

sampai rumah pun bergegar bila guruh berdentum!


patut pun panas sangat tadi.. 
rupa-rupanya nak hujan.... boleh la tidur lena malam ni dibuai bunyi katak.. ^_^


p/s: biasanya, apabila siangnya panas melampau, malam pasti hujan  :)



27 comments:

  1. ye betul tu deno...kak lea kalau hujan malam2 je mesti cpt2 nak tarik pinky blanket...hlg mood blogging sbb terbayang dah twinkle twinkle little star...good night deno..nk tido ni :)

    ReplyDelete
  2. bla mlm ujan la baru best tdo..hehe

    ReplyDelete
  3. hm betol2..kat dungun pun pnas bkan main ptg td, skrg da hujan :) rhmat dr ALLAH

    ReplyDelete
  4. sini bukan main panas..hehe.. kalau sampai petir segala..mmg tak dapat tidur..takut..hehe

    ReplyDelete
  5. ya kak Deno.. petang tadi pun guruh berdentum sini.. memang syok juga kalau tidur hujan.. :)

    ReplyDelete
  6. risau juga kan... take care deno..

    ReplyDelete
  7. samalah kt cni pun deno..siang punyalah panas..ptg nak ke malam mst ujan..

    ReplyDelete
  8. sekarang ni cuaca memang tak menentu kan

    ReplyDelete
  9. Mmg panas skrg. Lg2 utk ibu mengandung =)

    ReplyDelete
  10. a'aa biasa kalau pns terlampau, mesti ujan

    ReplyDelete
  11. kat kawasan rumah Hana pun hujan semalam :)

    ReplyDelete
  12. betul tu.. kalau panas melampau tu, memang petanda nak hujan tu.. hehe

    ReplyDelete
  13. semalam hujan..best tido...tp tetap tido lmbt -.-

    ReplyDelete
  14. Kat penang ni dah 3-4hari cuaca panas.. tapi belum hujan lagi.. sobsob

    ReplyDelete
  15. memang betul tu deno tp kat tempat nina tak hujan pun..

    ReplyDelete
  16. slalu mcm tu.. panas then hujan. rahmat Allah.

    ReplyDelete
  17. kat sini dah bpe ai pns je.mlm pon dh xrasa kipas hahha

    ReplyDelete
  18. kat sini dah berapa hari tak hujan...memang panas sangt.malam 2 tidur pun buka tingkap...

    nak pasang kipas pun takut jugak sebab ada baby..bahaya kalau pasang kipas dan aircond kuat2..dia pulak senang sangt selsema.

    ReplyDelete
  19. best tidur kalau hujan malam ;D hee

    ReplyDelete
  20. bunyi katak menjadi irama dan lagu ... membuai-buai akak supaya terus tertidur ~~ lalala ~~ :p

    ReplyDelete
  21. kat sini tak hujan pun...panas makin membahang..

    ReplyDelete
  22. kalau tido time hujan...memang best....sejuk jer.....

    ReplyDelete