Setelah 8 Bulan - Dayang Deno

14.5.13

Setelah 8 Bulan

Shopping barang dapur sikit...

tiba-tiba adam khaleef.. "lapar la.. tak tahan dah ni.." sambil menggayakan seperti nenek tua terbongkok-bongkok dan memegang perut.. membuat muka kesian nak makan KFC *adam khaleef minta simpati la tu.. kat rumah dah makan^^

hasil muka kesian tu.. nena*my mum bawa la juga makan KFC...

adam khaleef yang excited nak makan KFC tadi

apa kena mengena tajuk 8 bulan dengan entri ini?

sebenarnya, dah 8 bulan deno tak makan KFC.. tapi tadi ter"makan" juga.. :p


p/s: deno dah lama tak makan KFC sebab deno rasa ianya makin masin! tapi tadi makan la juga temankan adam khaleef makan...^^

7 comments:

  1. Waaahhhhhh. Hebat ahhh. Diet ehhhh

    ReplyDelete
  2. lama juga..kenapa Deno tak tahan nafsu tu? hehe..

    ReplyDelete
  3. comel je budak tu he3...yelah deno mmg kfc masin,kak lea makan pun seketul je...nak masuk ke-2 kembang tekak :)

    ReplyDelete
  4. ye tak ye lah.. saya pun dah berbulan-bulan tak makan kepsi ni.. rasanya ada jugak dekat 5 bulan

    ReplyDelete
  5. Pandai si Adam Khaleef ni berlakon supaya dapat makan KFC.. Hihi..

    ReplyDelete
  6. dah lama deno tak pi kfc ye......
    adam pandai pujuk ler tu....

    ReplyDelete