Suprise! - Dayang Deno

29.5.13

Suprise!

Semalam...


kakngah : khaleef! jom tolong mama angkat barang!
adam khaleef : ya ya... *berlari pergi kat mama

pastu adam khaleef dataang balik... deno cakap kat dia, pergi la tolong mama tu..

tiba-tiba... dengar nyanyian lagi "happy birthday to you" sambil kakngah bawa kek

memang deno tak sangka, semua orang busy sebab kakak deno nak kahwin minggu depan dah...  rupa-rupanya ada juga.. suprise lagi!  :')


p/s: dapat cheese cake ^_^

15 comments:

  1. Cam sedap jer Cake.
    heppie Berfday Deno ^^

    ReplyDelete
  2. omg.. esok lah diet klau mcm ni hahhaha

    ReplyDelete
  3. wahh .. untung dapat surprise :3 saya memang suka surprise-2 ni xD haha . tapi takdak yang sudi buatkan :'( . happy birthday to you , happy birthday to you kak deno ! happy birthday to you ... tiup lilin cepatt *pegang lilin blackout* hahaha

    ReplyDelete
  4. bestnyaaa.. sedappp kek cheese ni ^_^

    ReplyDelete
  5. bila2.. 28 hb ya.. selamat hari lahir deno... 24 sudah. (cik sekot belum lagi..lalala) hihihi.

    * sedap tu cheesecake T^T terliur.

    ReplyDelete
  6. hehe.. seronoknya dapat celebrate b'day :) b'day bintang selalu jatuh waktu final examination

    ReplyDelete
  7. wahh~! nak kek cheesee jugakkk~ hee

    ReplyDelete
  8. hehe..memang surprise betul la tu kan.. ^^

    ReplyDelete
  9. happy birthday kak dayang deno :)
    btw,sedap la kek tue..hehe

    ReplyDelete
  10. aloo..comeinyeeee..happy besday :)

    ReplyDelete
  11. besnya cheese cake!!!

    hpy belated bday...may Allah bless u..amin...<3

    ReplyDelete
  12. wah cheesecake...sedapnya..heee:) HB!!

    ReplyDelete
  13. Heheee, best kan ada surprise :)

    ReplyDelete