Why We Should Not Give Up? - Dayang Deno

11.5.13

Why We Should Not Give Up?




Video : NICK VUJICIC :)




p/s: Nick Vujicic... amazing man of integrity, grace and inspiration! :')


15 comments:

  1. dia sgt hebat .. kita nie kal0 susah ckit dah merungut .. padahal kita dilahirkan sempurna ..
    Malu dgn dia:(

    ReplyDelete
  2. kalau die tak de tgn dgn tak de kaki tp boleh berjaye,apa lg kite yg ade tgn dgn kaki ni? chaiyok kejayaan di tgn kita

    ReplyDelete
  3. subhanallah kagum betol dengan kecekalan hati dia..pnh tgok dia bg crmah kt skolah..bdak2 sume sdih tgok kceklan dia ni..

    ReplyDelete
  4. masya Allah . kita sakit sikit pun dah merungut macam-2 . tak fikir pun kita kat orang macam dia . ini boleh dijadikan iktibar utk kita . bersyukurlah ;) jangan putus asa ! kita boleh dengan bantuan Allah :)

    ReplyDelete
  5. Beliau blh jadi pembakar semangat...

    ReplyDelete
  6. this man really inspired us to be grateful :)

    ReplyDelete
  7. betul tu..biasa kita putus asa sbb kita tak kuat nak hadapi ujian yg Dia bagi.huhu..padahal ada lg yg lebih perit hidupnya dr kita. .tabik..!

    ReplyDelete
  8. betul tu deno.. insan istimewa pun xpernah givup!

    ReplyDelete
  9. CIPTAAN ALLAH SEMUANYA SEMPURNA WALAUPUN DIA MATA MANUSIA IANYA TIDAK SEMPURNA..

    ReplyDelete
  10. gigih sungguh dan beliau seorang yg berjaya walau serba kekurangan.....

    ReplyDelete
  11. tak sangka dia boleh buat macam2

    ReplyDelete
  12. Whenever we feel down, there is always someone below us. Menarik kisah hidup Nick Vujicic ni :')

    ReplyDelete
  13. Kisah Nick Vujicic memberi pengajaran kepada saya.. Jangan mudah putus asa..

    ReplyDelete