24Jam Pakai Mask? - Dayang Deno

24.6.13

24Jam Pakai Mask?

amir amsyar

Berbual-bual dengan kaklong yang tinggal di JB

Bertanya juga pada anak buah 2 orang kat sana.. maklum la musim jerebu, si amir amsyar pulak ada lelah, risau juga kan selepas tengok berita ramai pesakit asma masuk hospital

deno : amca macam mana? okey tak musim jerebu ni?

kaklong : jangan risau.. amca 24jam pakai mask, dalam rumah pun pakai mask... suka sangat pakai mask dia.. haha

deno : ???  


p/s: baru tambah bekalan mask kat rumah ^^


5 comments:

  1. Dlm rumah akak pun masuk jerebu tu dik

    ReplyDelete
  2. hopefully wabak jerebu ne makin kurang...

    ReplyDelete
  3. wan x thn pakai mask cepat berpeluh kt muka

    ReplyDelete
  4. hye deno...

    anak kak lea tak mau pakai kat rumah.sorang tu ada asma tapi dah bertahun tak kena.cuma risaulah sebab dalam rumah pun dah bau asap,kak lea pun tak tahan huhu...

    ReplyDelete