Bila Kanak-Kanak Buat Eksperimen! - Dayang Deno

28.6.13

Bila Kanak-Kanak Buat Eksperimen!


Pantang leka sikit ada je eksperimen dia..

Adam khaleef buat eksperimen menggunakan gunting! Baru perasan tadi kat rambut dia, dia gunting rambut! Dah takde rambut kat tengah... Rupanya dia amik gunting dalam bilik cikcu dia nih! Nasib baik tak buat gunting benda lain

.................................

Amir Amsyar pula satu hal

Jumpa kat mana entah pencukur... Dia amik gores2 kat pipi, dagu, hidung.. Buang misai katanya! Habis ada garis2 merah, nasib baik tak cedera!

Alahai bucah 2 butir ni, eksperimen nak jadi dewasa agaknya!


p/s: da moral of the story semua barang tajam kena simpan tempat tersembunyi!



8 comments:

  1. bahayanya..! huhu..nasib baik tak apa2.agaknya ternampak org besr buat..dia sibuk nak ikut..huhu..budak2

    ReplyDelete
  2. teringat masa ayu kecik2 dulu. ayu buat eksperimen pkai pencukur. habis kening sebelah cacat.. hahahaha.. :D

    ReplyDelete
  3. Hahaha, biasalah tu, budak2, dulu masa nani kecik2 pun pernah guna pencukur. habis berdarah atas mulut. tiru ayah buat. Hahaha

    ReplyDelete
  4. huish²..bahaya tu budak² main brg tajam..

    ReplyDelete
  5. hoho..pandainyaa ptg rmbt sndiri..pu3 nk ptg rmbt sndiri pun ssh.hehe.. biaselaa..bdk bdk an..msti nk cbe bnde baru kan :)

    ReplyDelete
  6. hoho..pandainyaa ptg rmbt sndiri..pu3 nk ptg rmbt sndiri pun ssh.hehe.. biaselaa..bdk bdk an..msti nk cbe bnde baru kan :)

    ReplyDelete
  7. Hihihihihi 😝😍😝😜😁😃.. Kelakar.. Budak budak bijak mmg mcm tuh. Ade he bnda dia nak belajar..

    ReplyDelete
  8. bahaya tu deno...... kena lebih hati2 lepas nie

    ReplyDelete