Cara Mencantikkan Kuku - Dayang Deno

19.6.13

Cara Mencantikkan Kuku


Tips dari kakak deno, miss DH

Nak kuku cantik dan berkilat? haaa... senang je.. Korang boleh amalkan merendam kuku dalam secawan susu suam lebih kurang 2-3 minit setiap minggu.

Insyaallah.. cubalah! :)


p/s: kuku pun kena jaga tau.. ^^

22 comments:

  1. Kuku akak tak cantek la dear. Sbb buat keje2 rumah hehe. Tu kuku sis ke?

    Btw, thanks for sharing the info :)

    ReplyDelete
  2. cantik kuku
    tp kenapa kuku panjang? heheh

    ReplyDelete
  3. thanks deno bgi tips! in shaa allah akak akan praktikkan.. memang suka tgok kuku cantik ni dan lgipun kesihatan kena jaga :)

    ReplyDelete
  4. Alamak, syglh plak :) kalau mnum susu lg sdap..

    ReplyDelete
  5. Susu apa pun boleh ? Nak try start sok :)

    ReplyDelete
  6. Salam. Alahai kakpb ni asyik berendam dgn pinggan mangkok, manalah nak rendam kuku dgn susu..hehe. tapi nak cuba juga la.

    ReplyDelete
  7. Wahh tq adik. Nak cuba gak la

    ReplyDelete
  8. susu tepung ke susu tin tu kak deno?

    ReplyDelete
  9. alahai cantiknya kuku dia.. susu pekat eh deno?

    ReplyDelete
  10. PM jarang ambil berat pasal kecantikan kuku nih...hehe

    ReplyDelete
  11. apa-apa jenis susu ke? ok..nanti saya cuba ye

    ReplyDelete
  12. kena rajinla..hehe btw boleh cuba nanti nie :)

    ReplyDelete